05
شنبه 6 آذر 1400
شماره 8372
اقتصاد 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
وزیر صنعت: سامانه جامع تجارت تاکنون 80درصد پیشرفت داشته است و باید تا پایان سال،70 اقدام برای نهایی‌سازی‌ و تکمیل این سامانه انجام شود.
قطع کامل برق ماینرها: محمد خدادادی، مجری طرح تامین برق رمزارزها در شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران گفت: مجازات حبس و قطع دائم و جمع‌آوری انشعاب برق یا گاز محل وقوع استخراج غیرمجاز رمز ارز برای کسانی که به کار خلاف خود ادامه دهند در نظر گرفته شده است.
هر سال بخشی از کالاهای واردشده به گمرک به دلایل مختلف از وروزد به کشور بازمی‌ماند. ارزش کالاهایی که در انبار‌های سازمان اموال تملیکی وجود دارد،به هزاران میلیارد تومان می‌رسد.
همشهری 2 اقدام بانک مرکزی برای افزایش قیمت ارز را بررسی می‌کند

عقب نشینی دلار در آخر هفته

دلار
شیب صعودی قیمت دلار در آخر هفته قبل، تحت‌تأثیر 2 اقدام بانک مرکزی کند شد. اگرچه قیمت دلار به کانال 28هزار تومان بازنگشت اما با 500تومان کاهش به محدوده 29هزارو 100تومان عقب نشینی کرد.
ادامه گفتاردرمانی در بازار اجاره

ادامه گفتاردرمانی در بازار اجاره

طرح اجاره‌داری حرفه‌ای که از 3سال گذشته به‌عنوان راهکاری برای اصلاح بازار اجاره معرفی شده، همچنان در کمیسیون‌های تخصصی دولت سرگردان است
تقریباً 3سال از مطرح‌شدن راه‌اندازی اجاره‌داری حرفه‌ای در وزارت راه و شهرسازی می‌گذرد؛ در طول این سال‌ها با وجود تنش بالای بازار اجاره، هیچ اقدام عملی برای ساماندهی این بازار انجام نشده است.
تورم ۴۴درصدی قیمت سبزیجات طی یک‌سال
تورم ۴۴درصدی قیمت سبزیجات طی یک‌سال
قیمت سبزیجات و صیفی‌جات در میادین میوه و تره‌بار شهرداری در یک‌سال گذشته به‌طور میانگین ۴۳.۹درصد افزایش یافته است.