24
سه شنبه 20 مهر 1400
شماره 8334
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
چند روزی است به‌خاطر کارم سمت مرکز شهر می‌روم. مدت‌ها بود که سمت مرکز شهر نمی‌رفتم. این چند روز هم مجبورم با ماشین شخصی بروم. مرکز شهر جایی است که تعداد تاکسی‌ها و موتورها از آدم‌ها بیشتر است.
مهلت شرکت در سوگواره عکس آیینی «اربعین ۱۴۰۰» که پیش از این قرار بود تا ۱۵ مهر باشد، تا امروز تمدید شده است.
یک شرکت آمریکایی به کسانی که بتوانند 25روز از تمام پلتفرم‌های شبکه‌های مجازی بیرون آمده و به جای آن فعالیت‌های مثبتی را انجام دهند، 2500دلار جایزه می‌دهد.
مهاجرت نسل جوان اثر «الکس فالکو»

اول آخر

طالبان جمعه‌ها به تعطیلات می‌روند- پارک منطقه میدان‌ وردک افغانستان عکس: رویترز
شتر، کرونا و سرگشاد سرنا

شتر، کرونا و سرگشاد سرنا

حدود 2سال پیش که کرونا هوس کرد از ووهان چین مثل مارکوپولو به جهانگردی مشغول شود، کسی فکرش را هم نمی‌کرد چندی بعد شتر‌های بیابان‌های خاورمیانه یا پسرعموها و دخترعموهایشان یعنی لاماهای پرو در آمریکای جنوبی به‌عنوان درمان این ویروس منحوس معرفی شوند. البته از آنجا که از قدیم گفته‌اند؛ هرکسی از ظن خود شد یار من در مورد شتر هم هرکسی از ظن خود شد حکیم‌باشی و بنابراین دو تلقی کاملا متفاوت از درمانگری این بیابانگرد صبور شتر رایج شد.
زندگی پدیا/ مرگ ماهی
زندگی پدیا/ مرگ ماهی
مرده است. سرنوشت ماهی از مرگ آفرینشی هنری رقم زده. او کوچک و نقره‌فام بر بستری از شن‌های باران خورده ساحل، آخرین لحظات حیات را پشت سرگذاشته است.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
مطابق با آخرین سرشماری کشور، حدود ۳۶ درصد از جمعیت زنان جوان ۱۵ تا ۳۴ سال کشور را دخترانی تشکیل می‌دهند که هنوز ازدواج نکرده‌اند و حدود 3/2درصد از زنان ۴۵ ساله و بیشتر در بازه سنی تجرد قطعی قرار دارند.
تا همین چند سال پیش- شما درنظر بگیرید 20سال- و قبل از بروز و ظهور گوشی‌های هوشمند موبایل، بیشتر کسانی که کارهای یدی انجام می‌دادند مثل کسانی که در شالیزارها کار می‌کردند یا نهایتا کسانی که سن و سالی داشتند دچار بیماری آرتروز می‌شدند.