21
سه شنبه 20 مهر 1400
شماره 8334
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کوتاه از حادثه-تنها شاهد آتش‌سوزی مرگبار، آلزایمر دارد

مرگ زن صاحبخانه و مرد مستاجر در میان شعله‌های آتش، در حالی ‌تیم جنایی را با معمایی پیچیده روبه رو کرده که تنها شاهد حادثه، آلزایمر دارد و نمی‌داند چه اتفاقی رخ داده است.
ویژه
مدت زیادی است که نرده‌های کنار اتوبان مدرس به سرقت می‌رود و هر روز از این نرده‌ها کم می‌شود. چرا نهادی ناظر بر حفظ اموال عمومی نیست؟
برخورد پژو۲۰۶ با شتر و انحراف آن از مسیر، باعث جان‌باختن 2نفر و مجروح‌شدن 2نفر دیگر از سرنشینان این خودرو شد.
مرد ایرانی که قاچاقی وارد خاک ترکیه شده بود با شلیک مأموران پلیس ترکیه در منطقه مرزی جانش را از دست داد.
سارقان آب با ایجاد انشعاب مخفیانه در آب شرب گرگان از آن برای آبیاری زمین‌های کشاورزی استفاده می‌کردند اما سرانجام دستشان رو شد و دستگیر شدند.

پسربچه 3ساله پاکستانی قربانی کودک‌آزاری

به دستور بازپرس جنایی تهران پدر و مادر این کودک بازداشت شدند
جنایی
مرگ دردناک پسربچه 3ساله پاکستانی در یکی از بیمارستان‌های تهران و وجود آثار شکنجه روی بدن او موجب شد تا بازپرس جنایی تهران دستور بازداشت والدین وی را صادر کند تا اسرار این حادثه تلخ فاش شود.
2میلیون گرفتار در سیل چین

2میلیون گرفتار در سیل چین

بارش شدید باران در استان شانشی در چین باعث جاری شدن سیلی هولناک شده که تا‌کنون حدود 2میلیون نفر از مردم این استان را تحت‌تأثیر قرار داده است.
تصمیم هولناک پزشک زنان پس از سقط‌جنین مرگبار
مدتی پس از مرگ زن ‌باردار هنگام عمل غیرمجاز سقط جنین، خانم دکتر که در برابر اتهام قتل شبه‌عمد قرار گرفته بود در اقدامی دردناک به زندگی خود پایان داد.
روابط‌عمومی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «پله‌برقی متروی میدان محمدیه همچنان خراب است» در ستون با مردم روز 21مردادماه پاسخ داده است: