24
شنبه 21 تیر 1399
شماره 7984
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قناعت در روزگار غریب

روایت
باید قانع بود.
ویژه
​​​​​​​نشست هفتگی شهر کتاب، سه‌شنبه ۲۴تیر‌ماه ساعت۱۵ به نقد و بررسی کتاب «هِرم هستی؛ تأملی هیدگری در نظرگاه ابن‌سینا و طلایه‌داران عرفان خراسان» اختصاص دارد که با حضور احمدعلی حیدری، علی‌اصغر مصلح و مجتبی اعتمادی‌نیا در مرکز فرهنگی شهرکتاب به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
یکی از عوامل مؤثر در رشد اعتماد به نفس کودکان، والدین و اعضای خانواده‌اند و از آنجا که اعتماد به نفس صفتی ارثی نیست می‌توان با تشویق و فراهم کردن محیط‌های جذاب آموزشی اعتماد و اطمینان را به بچه‌ها آموخت.
توالت‌های عمومی با دستگیره‌های کثیف درها، ازدحام و نزدیکی به افراد غریبه برای افراد میکروب‌هراس کابوس به شمار می‌رود.
طرح روز
​​​​​​​لندن: داده‌های اداره ملی آمار بریتانیا نشان می‌دهد دوسوم کسانی که نتیجه آزمایش کرونایشان مثبت می‌شود هیچ علائمی ندارند.
​​​​​​​سونیتسا: تندیس چوبی بانوی اول آمریکا در شهر زادگاهش در کشور اسلوونی توسط افرادی ناشناس به آتش کشیده شد.

عکس روز

عکس روز
توقف کشتار سالانه 3میلیون سگ

توقف کشتار سالانه 3میلیون سگ

​​​​​​​سیم‌ریپ: تجارت گوشت سگ برای نخستین‌بار در کامبوج و در شهر سیم ریپ، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مقاصد گردشگری در جنوب‌شرقی آسیا، ممنوع شد.
اوبر با قایق مسافر جابه‌جا می‌کند
اوبر با قایق مسافر جابه‌جا می‌کند
​​​​​​​لندن: شرکت «اوبر» اعلام کرد تصمیم دارد در تابستان امسال، با همکاری شرکت خدمات حمل‌ونقل رودخانه‌ای «تایمز کلیپرز» خدمات قایقی در پایتخت انگلستان راه‌اندازی کند.
سلامت
​​​​​​​محققان نوعی فیلتر هوا ساخته‌اند که ویروس‌های کرونا corona معلق در هوا را در برابر گرمای ۳۹۲ درجه فارنهایت قرار می‌دهد و آنها را از میان می‌برد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
​​​​​​​کتاب سیاست شادکامی با زیرعنوان آنچه حکومت می‌تواند از تحقیقات جدید در باب بهروزی بیاموزد، نوشته «دِرِک باک» را نرگس سلحشور به فارسی برگردانده و از سوی نشر نو منتشر شده است.
​​​​​​​محققان استرالیایی، روشی برای پاکسازی آب آلوده ابداع کرده‌اند که با کمک الکتریسته انجام می‌شود.
قیمت طلا و ارز