16
پنج شنبه 25 مهر 1398
شماره 7787
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

لب‌دوخته معترض

پس از مشروطه، ادبیات ایران با نگاهی دیگر آشنا شد که انسان‌محور بود.
ویژه
ابراهیم گلستان، نویسنده‌ای تأثیرگذار است.
چند روز پیش پهنه آسمان ایران عرصه هنرنمایی 2بانوی ایرانی بود که مانند همیشه نشان دادند زنان ایرانی سرشار از لیاقت، کاردانی، استعداد و فرهیختگی‌اند.
«آوای مرگ» رمانی است از «جان لوکاره» نویسنده اهل بریتانیا.
طرح روز
هامبورگ: پلیس آلمان پس از دریافت گزارش‌هایی از مدافعان حقوق حیوانات، آزمایشگاهی در هامبورگ کشف کرد که داخل آن روی سگ‌ها، میمون‌ها و گربه‌ها آزمایش‌هایی شامل شکنجه‌ کردن انجام می‌شد.
میشیگان: رئیس شرکت«فیشر‌اینوستمنتز» پس از یک شوخی جنسیتی هنگام سخنرانی در یک کنفرانس، 600میلیون دلار از سرمایه‌اش را از دست داد.

عکس روز

ترسیدن موش خرمای کوهستان‌های Qilian ، عکاس را برنده بهترین قاب حیات‌وحش سال 2019 کرد - چین عکس:‌‌ گاردین
نیمه‌باز ماندن پلک‌ها پس از عمل

نیمه‌باز ماندن پلک‌ها پس از عمل

پکن:‌ زنی در چین پس از اینکه زیر تیغ جراحی عمل زیبایی پلک رفت، دیگر قادر به بستن چشم‌هایش نیست.
پس‌گردنی مرگبار برای فرزند
پس‌گردنی مرگبار برای فرزند
پکن: مادر یک دختر 8ساله با پس‌گردنی زدن به دخترش باعث مرگ او شد. به گزارش دیلی‌میل، این زن پس از مشاهده اشتباه دخترش در حل تمرین‌های درسی‌اش، یک پس‌گردنی به او زد و خیلی زود پشیمان شد.
هنگامی که شما ناخواسته به رفتار بد کودک خود پاداش می‌دهید، این رفتار بد تقویت و گاهی تکرار می‌شود.

اسقف اعظم ارامنه درگذشت

اسقف اعظم «آرداک مانوکیان» خلیفه ارامنه تهران در پی یک دوره بیماری به دیدار حق شتافت.

دندان‌های فربه

وضع با وجود وحشت مرد، ناگهان و به‌طرزی غیرقابل توضیح، وارونه شد، همبرگر او بی‌اندازه بزرگ شد، از درونش دندان‌های غول‌پیکری رشد کرد که از آب دهان مرد برق می‌زدند، بعد جویدن و بلعیدن غذا به‌شکل آهسته و معکوس آغاز شد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
گاهی برای پرواز کردن، پر لازم نیست. برای رفتن حتما پا لازم نیست و برای سفر کردن، جسم شرط لازم و کافی نیست اما زمانی هم جسمت در سفر است و روحت سرگردان، آنجا که باید دل بدهی. درست مثل سفر زیارتی که می‌شود از روی تخت بیمارستان و پاهای کم توان و با جسم ناتوان هم زائر شد.
دانشمندان بیمارستان عمومی ماساچوستMGH چند حیوان اصلاح ژنتیک شده در دهه ۱۹۹۰ را برای ترمیم سوختگی پوست انسان به‌کار گرفتند.
مدیر و بنیانگذار شرکت «SpaceBorn United» به تازگی گفته که شرکت او در حال طراحی ماموریت‌هایی است که طی آن خانم‌های باردار می‌توانند در مدار زمین فرزند خود را به دنیا بیاورند.