• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
پنج شنبه 6 خرداد 1400
کد مطلب : 131719
+
-

نقل قول

یورگن کلینزمن، بازیکن و سرمربی سابق تیم ملی آلمان در واکنش به شایعه حضورش در تاتنهام:  من همیشه با تاتنهام در تماس هستم و کار با اسپرز همیشه خاص است. در دو دوره‌ای که برای تاتنهام بازی می‌کردم، بهترین دوران زندگی‌ام را در آنجا سپری کردم. در دنیای فوتبال، همه‌‌چیز خیلی سریع اتفاق می‌افتد. هرگز فکر نمی‌کردم که مربیگری تیم ملی آلمان یا آمریکا را بر عهده بگیرم، بنابراین در این حرفه باید ذهن بازی داشته باشید. شما همیشه باید به چالش‌های جدید فکر کنید، پس سرمربیگری تاتنهام چرا که نه؟! دنیل لِوی شماره تلفن من را دارد و می‌تواند با من تماس بگیرد. تاتنهام باشگاهی است که شما همیشه می‌توانید آن را در نظر داشته باشید.

یولیان ناگلزمان، سرمربی جدید بایرن:   می‌دانم که مدیران باشگاه بایرن مونیخ می‌‌دانند که من اهل ایالت باواریا هستم اما قرار نیست به این خاطر مزیت خاصی داشته باشم. حتی با وجود اصالت باواریایی‌ام برای ماندن در بایرن‌مونیخ باید موفق باشم. برنامه من این نبود که پس از 2سال لایپزیگ را ترک کنم، اما تصمیم هانسی فلیک برای ترک بایرن‌مونیخ در تصمیم من هم تأثیرگذار بود. انتظارات در بایرن‌مونیخ همیشه بالاست و در این تیم باید قهرمان لیگ شوید، جام‌حذفی را ببرید و تا مراحل بالای لیگ قهرمانان پیشروی کنید. من در بایرن با این چالش روبه‌رو خواهم شد.

فرناندو تورس مهاجم سابق تیم‌های اتلتیکومادرید، لیورپول و چلسی با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از بازگشتش به دنیای فوتبال خبر داد:   فوتبال بازی‌کردن. به همین دلیل تصمیم گرفته‌ام که برگردم. جمعه این هفته اعلام خواهم کرد که به کدام تیم می‌روم.

گرد مولر با ۳۶۵گل، بهترین گلزن تاریخ رقابت‌های بوندس‌لیگاست. لواندوفسکی که با زدن 41‌گل در این فصل یکی از رکوردهای مولر را شکسته است:   به هیچ وجه به این رکورد و رسیدن به رکورد 365‌گل فکر نکرده‌ام. این رکورد بسیار از من دور است و هنوز نتوانسته‌ام آن را هضم کنم. بعید می‌دانم که به آن برسم.

بوفون چند هفته پس از رسانه‌ای‌کردن جدایی‌اش از یووه: من راهی را انتخاب خواهم کرد که به من انگیزه بدهد. من هیچ عجله‌ای ندارم که بلافاصله انتخابی داشته باشم و راه‌حلی پیدا کنم. این پایان درستی بود. من خاطرات خوبی از سال‌های گذشته دارم. این باشگاهی است که وقتی من فقط یک پسربچه بودم به من خوشامد گفت و از من مردی ساخت که امروز هستم. من بخش بسیاری از کارهایی که کردم و دستاوردهایم را مدیون یووه هستم.

تونی کی‌روس در واکنش به شایعه جدایی زیدان از رئال: گفته می‌شد که او قبلاً جدایی‌اش را به تیم اعلام کرده اما این یک دروغ روشن است. زیزو و من رابطه ای داریم که اگر چنین چیزی بود مطمئناً به من می‌گفت. البته که نمی‌توانم آن را تأیید کنم، نمی‌دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد. اما می‌توانم یک چیز را به شما بگویم، همکاری با زیدان همیشه جالب است.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :