13
شنبه 11 اردیبهشت 1400
شماره 8209
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نکته بازی/ کار خوب فرهاد مجیدی

فارغ از نتیجه‌ای که در بازی با الشرطه عراق به‌دست آمد و نیز سرنوشت نهایی استقلال در گروه سوم، آن بخش از صحبت‌های فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از این دیدار که به قدردانی از زحمات میزبان اختصاص یافت، خیلی خوب و پسندیده بود.
ویژه
مرحله یک‌هشتم نهایی از جام حذفی فوتبال ایران، پنجشنبه آغاز شد و در 4بازی برگزارشده 2تیم دسته‌اولی موفق به حذف 2تیم لیگ برتری شدند.
لیگ قهرمانان و لیگ اروپا حساس‌ترین مقطع فصل خود را سپری می‌کنند. در بازی‌های رفت مرحله نیمه‌پایانی این دو جام، 3 تیم انگلیسی چلسی، منچسترسیتی و منچستریونایتد نتایجی عالی را کسب کردند و آرسنال هم با زدن یک گل خارج از خانه در باخت 2بریک به ویارئال به صعود امیدوار شد.
برنامه بازی‌ها
تازه‌ترین شوک پنجشنبه‌شب به ورزش ایران وارد شد، در دقایقی که پرسپولیسی‌ها از بازی پرگل و صعود تیمشان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا سرخوش بودند و استقلالی‌ها به اتفاقات 24ساعت بعد فکر می‌کردند، یک خبر ورزش ایران را وارد چالش دیگری کرد؛ جودو که از سال‌1398محروم بوده، طبق یک رأی جدید تا 1402محروم خواهد ماند.
پرسپولیس با پیروزی برابر الریان قطر، 15امتیازی شد و به‌عنوان تیم صدرنشین از گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا به دور بعد صعود کرد.
الان که شما این مطلب را می‌خوانید، باخبر هستید که تراکتور ایران در سیستم پیچیده امسال لیگ قهرمانان آسیا بالاخره به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرده یا نه.

لیگ قهرمانان افت کرده است

امیرقلعه‌نویی در گفت‌و‌گو با همشهری ورزشی از آخرین شرایط گل‌گهر و وضعیت تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا گفته است
امیر قلعه‌نویی بعد از چند سال حضور در تیم‌های سرشناس و مدعی، امسال شرایط متفاوتی را تجربه کرده است. او در این فصل هدایت گل‌گهر سیرجان را برعهده گرفته، تیمی که دومین سال حضورش در لیگ برتر را سپری می‌کند و البته در فصل گذشته تا آستانه سقوط دوباره به لیگ دسته اول هم پیش رفت.
لالیگا؛ داغ‌تر از همیشه
لالیگا؛ داغ‌تر از همیشه
صدرنشینان لیگ اسپانیا انگار تعمدی امتیاز از دست می‌دهند تا رقابت بر سر قهرمانی داغ بماند
عحیب‌ترین لالیگای قرن بیست‌ویکم به نتایج عجیب خود ادامه داد و پس از شکست 2بریک اتلتیکوی صدرنشین مقابل بیلبائو و تساوی بدون گل رئال با بتیس، بارسلونا هم در عجیب‌ترین شکل ممکن و درحالی‌که تنها 2ضربه به‌سمت دروازه‌اش شلیک شد، 2بریک به گرانادا باخت. این اتفاق در حالی رخ داد که بارسا هر 24دیدار قبلی‌اش را از گرانادا برده بود و در سال2021 تنها یک باخت آن هم در ال‌کلاسیکو داشت.
کاروان پرسپولیس ساعاتی بعد از آخرین بازی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا با یک پرواز چارتر جزیره گوا در هندوستان را ترک کرد و راهی تهران شد.

گل‌زن/ جعل در تست کرونا

شایعه شده است یکی از تیم‌های حاضر در دور نهایی لیگ برتر فوتسال زنان برای اینکه زحمت را کم کند و دوباره تست کرونا ندهد، از فتوشاپ کمک گرفته؛ در جواب تست آخر بازیکنان دست برده، تاریخ را به‌روز کرده و برای سازمان لیگ ارسال کرده است.

آماربازی

پرسپولیس با کسب 15امتیاز از 6بازی، بهترین تیم غرب آسیا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان شد.
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس - فصل بیستم
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8209