21
شنبه 11 اردیبهشت 1400
شماره 8209
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

با مردم/ تابلوهای هنرمندان معروف در سطح شهرها نصب شود

قبلا سازمان زیبا‌سازی‌ تهران، تابلوهای هنرمندان معروف را همراه با چکیده‌ای از توضیحات در مورد نقاش و سبک او، در سطح شهر و به‌صورت بیلبورد در معرض دید مردم قرار می‌داد که اقدام فرهنگی بسیار زیبا و کم‌سابقه‌ای بود.
داخلی
​​​​​​​20سال قبل، استاد دانشگاهی در تهران قربانی سرقت شد و عامل اصلی جنایت که مردی آشنا بود، پس از قتل استاد دانشگاه فراری شد و به یکی از کشورهای خارجی گریخت تا اینکه مدتی بعد به خیال اینکه آب‌ها از آسیاب افتاده به پایتخت بازگشت اما خبر نداشت که همچنان تحت تعقیب پلیس است.
آدم‌ربایان برای آزادی پسر نوجوان 500میلیون تومان خواسته بودند

آزادی گروگان 13ساله در روستای مرزی

پیگیری
پسر 13ساله گنبدی که صبح نخستین روز اردیبهشت توسط 4مرد ربوده شده و به یکی از روستاهای مرزی در شرق کشور منتقل شده بود، پس از 8روز با تلاش پلیس آگاهی استان گلستان آزاد شد و به آغوش خانواده‌اش بازگشت.
دختر 3ساله عضو چهارم باند سرقت از طلافروشی‌ها

دختر 3ساله عضو چهارم باند سرقت از طلافروشی‌ها

زنی به همراه دختربچه 3ساله‌اش وارد طلافروشی‌ها می‌شد و حواس طلافروش را پرت می‌کرد تا شوهرش و دوست او دست به سرقت طلا و جواهرات بزنند.
3جنایت بر سر جواب رد به خواستگار 17ساله
3جنایت بر سر جواب رد به خواستگار 17ساله
پسر 17ساله که عاشق دختردایی‌اش شده بود، وقتی با مخالفت دایی‌اش رو‌به‌رو شد، در اقدامی جنون‌آمیز دایی و دختر و پسر او را به قتل رساند و 8سال زندگی مخفیانه‌ای را در پیش گرفت.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
شهرداری منطقه8 اصفهان در اقدامی مفید مسیرهای مخصوص دوچرخه‌سواری در محله و شهرک خانه اصفهان ایجاد کرده که بسیار خوشحال‌کننده است.