• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
شنبه 11 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 129545
+
-

گل‌زن/ جعل در تست کرونا

الهام محمودی-  روزنامه‌نگار

شایعه شده است یکی از تیم‌های حاضر در دور نهایی لیگ برتر فوتسال زنان برای اینکه زحمت را کم کند و دوباره تست کرونا ندهد، از فتوشاپ کمک گرفته؛ در جواب تست آخر بازیکنان دست برده، تاریخ را به‌روز کرده و برای سازمان لیگ ارسال کرده است. اما یک بی‌دقتی دست مسئولان این تیم را رو کرده است. در تست قبلی جواب ۵بازیکن مثبت بود و گرافیست محترم یادش رفته بود این مورد را اصلاح کند. سازمان لیگ در عملیات راستی‌آزمایی، با استعلام از آزمایشگاه متوجه جعلی‌بودن جواب آزمایش شد و یقه تیم مورد نظر را گرفت. این تیم دوباره آزمایش داد و گفته می‌شود پرونده این ماجرا به کمیته انضباطی رفته است.

مس علیه سرپرست سازمان لیگ فوتسال
مس رفسنجان، مدافع عنوان قهرمانی در گروه خود سوم شد و نتوانست به دور نهایی لیگ برتر فوتسال زنان صعود کند. مجتبی کرمی، قائم‌مقام این تیم تهدید کرده که اگر آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ فوتسال در پستش بماند، مجموعه مس کرمان 2 تیم فوتسالش را از لیگ زنان بیرون می‌کشد. دعوا سر این است که مس رفسنجان درخواست داده بود 3 تیم از هر گروه به دور نهایی صعود کنند اما سازمان لیگ با استناد به آیین‌نامه مسابقات، موافقت نکرد. حرف کرمی این است که چرا آیین‌نامه برای لیگ مردان تغییر کرد اما برای زنان نه. او مدعی است جابری با مس خصومت دارد.

ظاهر و باطن مردانه
سری به سایت فدراسیون 5ستاره فوتبال بزنید تا ببینید از این ستاره‌ها حتی یکی هم به اسم زنان نیست. اخبار فقط مربوط به مردان است؛ اعم از باشگاهی و ملی. کمتر از 6‌ماه به شروع جام‌ملت‌های آسیا مانده است اما هنوز خبری از تعیین کادر فنی و تشکیل تیم فوتبال زنان نیست. شهره موسوی، نایب‌رئیس فدراسیون گفته بود که باید جلسه هیأت رئیسه تشکیل شود تا در این‌باره تصمیم بگیرند. در یک هفته سرپرست دپارتمان آموزش، سرپرست دپارتمان مسابقات برون‌مرزی، سرپرست روابط‌عمومی و سرپرست دپارتمان راهبردی منصوب شد اما کادر فنی تیم زنان نه!







 

این خبر را به اشتراک بگذارید