17
شنبه 23 اسفند 1399
شماره 8180
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آمار بازی/ متریکا

استقلال با 7قهرمانی در تاریخ جام‌حذفی رکورددار بردن جام در این رقابت‌هاست.
ویژه
شیخ دیاباته، مهاجم اهل مالی استقلال که برای دیدار با خانواده‌اش از فرهاد مجیدی، سرمربی آبی‌پوشان مرخصی گرفته بود، دیروز و پس از بازی با پیکان ایران را به مقصد پاریس ترک کرد.
انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا تبدیل به چالش جدیدی برای غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد شده است. محمدی تصمیم دارد امیرحسین زارع نفر دوم انتخابی تیم ملی را به قزاقستان اعزام کند اما این تصمیم با انتقاد علیرضا رضایی، مربی امین طاهری نفر اول انتخابی تیم ملی همراه شده است.
در مراسم سلام و خداحافظی معاونت زنان فدراسیون، خانواده فوتبال زنان به نایب‌رئیس جدید درود فرستادند و به لیلا صوفی‌زاده بدرود! شهره موسوی، ورودش را با وعده‌های شیرین جشن گرفت؛ مانند برگزاری جام حذفی فوتبال زنان و تشکیل دوباره تیم ملی پس از ۲سال تعطیلی.
یادداشت
آنچه در بازی برگشت پورتو و یوونتوس دیدیم، آشناترین مهدی طارمی ممکن برای هواداران فوتبال در ایران بود
گروه بهمن برای دومین سال قهرمان لیگ برتر بسکتبال زنان شد؛ قهرمانی در فینالی نفسگیر. بهمن در مرحله پلی‌آف و در بازی اول فینال 74 بر 63 شکست خورد تا همه تیترها به نفع مهرامی‌ها باشد.
در مهم‌ترین بازی مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی، استقلال با نتیجه 2 بر یک از سد پیکان گذشته و به جمع 16تیم پایانی رسید.

سرقت بزرگ

کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی گروه ایران در انتخابی جام جهانی را به بحرین داد؛ مسئولان ورزش ایران این اقدام را یک تبانی بزرگ خوانده‌اند اما ماجرا بیشتر به سرقت شبیه است
پنجشنبه و جمعه‌ای که گذشت، دو خبر بد در کوتاه‌ترین فاصله ممکن فضای فوتبال ایران را تحت‌تاثیر قرار داد و رئیس جدید فدراسیون را با اولین و مهم‌ترین چالش مدیریتی‌اش روبه‌رو کرد.
صعود پرسپولیس بدون کمک مهاجمان

صعود پرسپولیس بدون کمک مهاجمان

مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام‌حذفی هیچ شگفتی خاصی نداشت و همه بزرگان صعود کردند
در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام‌حذفی ایران روزهای پنجشنبه و جمعه 15بازی برگزار شد و تنها بازی باقیمانده این مرحله امروز در آبادان برگزار خواهد شد.
پایان یا آغاز؟
پایان یا آغاز؟
آیا مسی و رونالدو به پایان خط رسیده‌اند؟
حذف رونالدو و مسی در مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا چیزی نیست که به آن عادت داشته باشیم. این اتفاق هر ۱۶سال یک‌بار رخ می‌دهد. با حذف یوونتوس و بارسلونا به‌دست پورتو و پاری‌سن‌ژرمن حالا همه تحلیل‌ها به سمت پایان عصر این دو ابرستاره فوتبال رفته و هالند و امباپه به‌عنوان ابرستاره‌های آینده معرفی شده‌اند. اوضاع برای ستاره‌های پرتغالی و آرژانتینی خوب پیش نمی‌رود.
عکس خبر

حاج‌صفی در وضعیت زرد

احسان حاج‌صفی سرانجام با راضی‌کردن مسئولان باشگاه تراکتور، قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد تا به‌صورت رسمی از جمع سرخپوشان تبریزی جدا شود.

نقل قول

کلوپ ، سرمربی لیورپول: «نگذاشتیم بفهمید لایپزیش چه تیم خوبی است.»

نکته بازی/اخراج می‌شوم، پس هستم

در جریان بازی استقلال و پیکان، در یک صحنه فرشید اسماعیلی به قصد خودنمایی با توپ اضافه‌کاری کرد و یک اوت ناشیانه داد.
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
فرهاد مجیدی در واکنش به اخراج دانشگر: من آمده‌ام تا استقلال را با پشتوانه شما هواداران بسازم.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جد‌‌‌‌‌‌‌‌‌ول 8180