• شنبه 23 اسفند 1399
  • السَّبْت 29 رجب 1442
  • 2021 Mar 13

جوانان امید‌آفرینی‌کنند

رهبر معظم انقلاب اسلامی در خجسته عید مبعث پیامبر مکرم اسلام، اهداف این هدیه بزرگ پروردگار را «حکمرانی الهی، رشد بشر، استقرار عدالت و ایجاد حیات طیبه» خواندند و با اشاره به ضرورت منطقی برپایی نظام سیاسی برای تحقق این اهداف بسیار بزرگ، افزودند: انقلاب اسلامی به ابتکار و شجاعت امام بزرگوار، خط بعثت نبی مکرم را احیا کرد و به همین علت مورد دشمنی مستمر اشرار عالم قرار گرفته است که «بصیرت و استقامت در صراط مستقیم»، این دشمنی‌ها را ناکام خواهد گذاشت.
گزارش میدانی از مردم شهر درباره خانه‌تکانی نوروز 1400

سال تلخ را تکان می‌دهیم

خانه‌تکانی، اجتناب‌ناپذیرترین مرحله‌ای که برای عبور از یک سال، چه خوب باشد چه بد، باید جان سالم از آن به در ببریم.

راز گرانی‌ها وپرش قیمت‌ها

راز شکست سیاست‌های کنترل قیمت‌ها و افزایش نرخ تورم را باید از چند منظر به‌صورت دقیق رصد کرد و دچار خطای تصمیم‌گیری نشد.

3‌ضلع مقاوم‌سازی مسکن

ساختمان‌های بافت فرسوده را می‌توان به 2گروه تقسیم کرد؛ گروه اول ساختمان‌هایی هستند که قابلیت مقاوم‌سازی دارند و گروه دوم، ساختمان‌هایی که مقاوم‌سازی‌شان به‌دلیل هزینه بالا، مقرون به صرفه نیست و باید به فکر تخریب و نوسازی‌شان بود.

رمزگشایی از کندی اینترنت در ساعت ۲۱

کندی و اختلال در اینترنت کیفیت کشور مسئله امروز و دیروز نیست. مدتهاست که کاربران و کسب‌وکارها با این مسئله دست و پنجه نرم می‌کنند. در هفته‌های اخیر اما ماجرا به اختلال شدید اینترنت در ساعت۲۱ به بعد مربوط بود که به‌تدریج باعث گسترش اعتراض کاربران شد.

احیای ولیعصر با چنارهای کهنسال

روز گذشته آیین کاشت درخت زندگی در خیابان ولیعصر برگزار شد. شهردار تهران در راستای اجرای فاز چهارم احیا و ساماندهی این خیابان، چناری کهنسال را در مکانی حد فاصل پله ششم و هفتم کاشت .