• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
شنبه 23 اسفند 1399
کد مطلب : 126543
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/0RB3v
+
-

فوتبال ایران / دیاباته از پیکان تا پیکان


شیخ دیاباته، مهاجم اهل مالی استقلال که برای دیدار با خانواده‌اش از فرهاد مجیدی، سرمربی آبی‌پوشان مرخصی گرفته بود، دیروز و پس از بازی با پیکان ایران را به مقصد پاریس ترک کرد. براساس هماهنگی‌های انجام شده شیخ قرار است سوم یا چهارم فروردین1400 به ایران برگردد. با این شرایط دیاباته در بازی هفته هجدهم استقلال مقابل ماشین‌سازی‌ که روز چهارشنبه برگزار می‌شود غایب خواهد بود. مجیدی با توجه به اینکه دیاباته مدت زیادی است خانواده‌اش را ندیده به او مرخصی داد تا این بازیکن با روحیه بالاتری به تمرینات استقلال برگردد و آماده دیدار با پیکان در هفته نوزدهم شود؛ دیداری که چهاردهم فروردین برگزار خواهد شد. مجیدی به دیاباته گفته انتظار دارد بعد از بازگشت به ایران دوباره همان مهاجمی شود که هواداران استقلال انتظار دارند. شیخ هم به مجیدی قول داده که در ادامه بازی‌های فصل بهترین عملکرد را داشته باشد.

میلیچ با ماشین برمی‌گردد؟
مشکلات میلیچ مدافع کروات استقلال حل شده و این بازیکن امروز وارد ایران خواهد شد تا در تمرینات آبی‌پوشان شرکت کند. 2 روز پیش میلیچ با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش خبر از بازگشت به تهران داد و با به اشتراک گذاشتن عکسی از بلیت خود، بازگشتش به تهران را اطلاع‌رسانی کرد. میلیچ پس از داربی دور رفت به‌دلیل اختلاف با محمود فکری، تهران را ترک کرد و حالا تصمیم گرفته با بازگشت مجیدی به جمع آبی‌ها برگردد. جالب اینجاست که میلیچ قبل از بازی با ماشین‌سازی به ایران برمی‌گردد، او در بازی رفت با یک کاشته دیدنی دروازه این تیم را باز کرد و شاید این فرصت را داشته باشد که در بازی برگشت هم به میدان برود. البته محمد نادری در شرایط خوبی قرار دارد و بعید به‌نظر می‌رسد میلیچ بلافاصله پس از بازگشت به ترکیب اصلی برگردد.

پرونده جهانی دوباره باز شد
امین قاسمی‌نژاد نخستین گزینه مجیدی برای تقویت استقلال بوده؛ بازیکنی که پروژه انتقالش به جمع آبی‌ها به‌خاطر رقم بالای رضایتنامه‌اش به بن‌بست خورده است. حالا از استقلال خبر می‌رسد مجیدی جدا از قاسمی‌نژاد که قرار است در خط حمله به آبی‌ها کمک کند، یک ‌هافبک بازیساز هم می‌خواهد و او کسی نیست جز میلاد جهانی که در حال‌حاضر برای ذوب‌آهن توپ می‌زند. جالب اینکه محمود فکری هم در نقل‌و‌انتقالات پیش‌فصل، جهانی را می‌خواست و هم در نقل‌و‌انتقالات  زمستانی از مدیران باشگاه خواست تا مقدمات حضور این هافبک در استقلال را فراهم کنند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. جهانی در پیش‌فصل خودش تصمیم گرفت به ذوب‌آهن برود و در نیم‌فصل هم مدیران ذوب با جدایی او مخالفت کردند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید