• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
شنبه 23 اسفند 1399
کد مطلب : 126550
+
-

نکته بازی/اخراج می‌شوم، پس هستم


در جریان بازی استقلال و پیکان، در یک صحنه فرشید اسماعیلی به قصد خودنمایی با توپ اضافه‌کاری کرد و یک اوت ناشیانه داد؛ آن هم به تیمی که از گرفتن اوت به اندازه اعلام ضربه پنالتی خوشحال می‌شود! محمد دانشگر به این کار اسماعیلی اعتراض کرد و طرفین مشاجره کوتاهی داشتند. بعد از بازی هم دانشگر پست عذرخواهی گذاشت، اما ساعاتی بعد خبر رسید فرهاد مجیدی دانشگر را از حضور در تمرینات منع کرده و در اختیار باشگاه قرار داده است. به‌طور کلی دانشگر فوتبال بازی می‌کند که اخراج شود. مهم نیست سرمربی‌اش چه‌کسی باشد یا به چه بهانه‌ای این اتفاق رخ بدهد؛ سر دفاع از تیم یا به‌خاطر خرید قلیان از قطر و انتقالش به تهران. شعار دانشگر این است؛ اخراج می‌شوم، پس هستم!

کاش پرسپولیس هم زمین می‌خرید


فرزاد حاتمی یکی از طلبکاران پرسپولیس بود که در موج اخیر و بعد از بسته شدن پنجره سرخپوشان توانست طلبش را بگیرد. البته انگار مارکوپولوی فوتبال ایران زیاد هم خوشحال نیست. او گفته: «آن زمان اگر طلبم را از پرسپولیس می‌گرفتم می‌توانستم یک قطعه زمین بخرم، اما الان چی؟» خب البته از حیث اینکه طلب داشته و دیر گرفته حق دارد، اما انصافا این معامله برای پرسپولیس هم هیچ سودی نداشت. یعنی اگر بین 2 نیم‌فصل لیگ سیزدهم پرسپولیسی‌ها به جای فرزاد حاتمی یک قطعه زمین می‌خریدند و سرمایه‌گذاری می‌کردند، الان بیشتر به دردشان می‌خورد. بازیکنی که کلا فقط یک گل، آن هم در برد 6 بر صفر به ثمر رساند و همیشه هم نطق‌های گرمی علیه پرسپولیس دارد، چرا برای این تیم هزینه داشته باشد؟

در نقش نامجو مطلق


از قرار معلوم در دوره جدید حضور فرهاد مجیدی در استقلال، فراز کمالوند نقش مجید نامجومطلق را برعهده گرفته است. قبلا نامجو به‌عنوان تئوریسین فنی تیم مجیدی شناخته می‌شد و حالا کمالوند این نقش را برعهده دارد. تازه فراز سابقه مفصلی در سرمربیگری دارد و از امتیازاتی برخوردار است که باعث شده هواداران استقلال حتی با پرسپولیس بودن او هم کنار بیایند. به هر حال گذشت زمان نشان خواهد داد این تغییر از نظر فنی برای استقلال چه خاصیتی داشته است. از اینها که بگذریم در نشست خبری بعد از بازی با پیکان، کمالوند روبه‌روی خبرنگاران نشست تا روشن شود کاملا در نقش فصل گذشته نامجو فرورفته است. پارسال هم مجید خان جور روگردانی مجیدی از رسانه‌ها را می‌کشید و در همه نشست‌ها حاضر بود.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید