26
شنبه 23 اسفند 1399
شماره 8180
صفحه 3-2 محله
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ابتدای سال ۱۳۹۹ همه ما امیدوار بودیم که تا پایان سال کرونا ریشه‌کن شود و زندگی همه ما به روال عادی برگردد. اما متأسفانه این‌طور نشد و بسیاری از ما عزیزانمان را از دست دادیم و داغدار شدیم.
جشنواره رنگ‌آمیزی تخم‌مرغ‌های نوروزی با هدف ایجاد فضای مطبوع و مناسب در استقبال از نوروز ۱۴۰۰ در پیاده‌راه باغ فردوس برگزار شد و قرار است خیابان ولی‌عصرعج تا میدان قدس با تخم‌مرغ‌های رنگی به استقبال نوروز برود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه یک خبر داد

توسعه گردشگری شمال شهر در سال ۱۴۰۰

منطقه یک آماده توسعه گردشگری و جذب سرمایه‌گذاران در سال ۱۴۰۰ و برقراری ارتباط با شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌ها در زمینه ارائه خدمات مطلوب‌تر گردشگری به شهروندان است.
فرصت‌های بی‌بدیل برای گردشگری طبیعی

فرصت‌های بی‌بدیل برای گردشگری طبیعی

۱۸۰هکتار از اراضی منابع طبیعی با توجه به تفاهم شهرداری منطقه یک با سازمان جنگل‌ها و منابع طبیعی با هدف توسعه فضاهای سبز و عرصه گردشگری، تحویل منطقه یک شد.
تدارک آخرین نوروز قرن در شمیران
تدارک آخرین نوروز قرن در شمیران
نوروز ۱۴۰۰ شمیران با نگهداشت مطلوب‌تر شهر و فضاسازی‌های محیطی، خاطره انگیزتر، زیباتر و نشاط آورتر برای شهروندان خواهد شد.
آخرین هفته سال در منطقه ۳ با کاشت ۸۰ نهال امید و آرزو به دست کودکان‌کار و خیابان سپری شد.

مسابقه شهر نارنج

هسته نارنج بکارید و با ارسال عکس آن در مسابقه شرکت کنید.

مجازی خرید کنید

بازارچه امید سرای محله دزاشیب برای حمایت از مشاغل خانگی محله و با حمایت شهرداری منطقه و سرای محله به‌صورت بازارچه مجازی، فرامنطقه‌ای و طولانی مدت برگزار می‌شود.

خرید نوروزی از بازارچه محلی درکه

آخرین هفته سال را می‌توانید با مراجعه به بازارچه خیریه درکه خرید کنید.