• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
شنبه 23 اسفند 1399
کد مطلب : 126536
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/31GJM
+
-

گل‌زن / 22‌میلیون، 3‌سال پیش

الهام محمودی- خبرنگار

در مراسم سلام و خداحافظی معاونت زنان فدراسیون، خانواده فوتبال زنان به نایب‌رئیس جدید درود فرستادند و به لیلا صوفی‌زاده بدرود! شهره موسوی، ورودش را با وعده‌های شیرین جشن گرفت؛ مانند برگزاری جام حذفی فوتبال زنان و تشکیل دوباره تیم ملی پس از ۲سال تعطیلی. همچنین پرداخت پاداش ۲۲‌میلیونی فوتسال زنان تا پایان امسال؛ یعنی 3سال پس از قهرمانی! آن موقع با این پول می‌توانستی پراید بخری اما حالا... ببینیم آیا به وعده‌هایش که از قضا ساده‌ترین حق فوتبال و فوتسال زنان است، عمل خواهد کرد؟ البته همین که خانم موسوی به‌جای اشاره به بحران مالی، وعده تسویه می‌دهد، جای تشکر دارد.

حاشیه‌های صفائیه
ورزشگاه صفائیه اصفهان  پای ثابت ستون ماست. این قسمت ورود مردان به لیگ زنان. 2فصل است که ورود مردان حتی در مقام مدیر‌عامل یا به‌عنوان عکاس و خبرنگار نیز ممنوع است اما در بعضی بازی‌ها مربیان مرد تیم‌شان را هدایت می‌کنند. باید تکلیف این قضیه مشخص شود. اگر ممنوع است، چرا عده‌ای می‌توانند و اگر نیست، چرا جلوی عکاس و خبرنگار را می‌گیرند؟ هفته پیش عکاسان اصفهانی به استاندارد دوگانه سازمان لیگ اعتراض کردند که فایده‌ای نداشت، درحالی‌که این هفته باز هم مربیان مرد سپاهان و بم در ورزشگاه حاضر بودند. لااقل بگویند از کجا مجوز ورود گرفته‌اند که اهالی رسانه نیز به آنجا مراجعه کنند.

فوتسال یا هندبال؟
فصل جاری لیگ فوتسال زنان، سرشار از نتایج دورقمی است. تا اینجای فصل، نتیجه ۱۰‌بازی 2رقمی شده. ناسلامتی ما قدرت برتر آسیا هستیم. اما تیمی که در یک بازی ۲۲‌گل می‌خورد، در لیگ چه می‌کند؟ اصلا چطوری وقت کردند ۲۲ گل بخورند؟ بماند که از ترس همین نتایج هندبالی، بعضی تیم‌ها از رویارویی با رقبای قدر انصراف می‌دهند. تا هفته نهم لیگ، 5 بازی به همین دلیل لغو شده است. جام محلات هم اینگونه نیست. به‌راحتی آب‌خوردن کنار می‌کشند چون کمیته انضباطی، نتیجه‌ای که می‌توانست 2رقمی باشد را ۳ بر صفر اعلام می‌کند و خلاص! تازه هزینه سفر را هم صرفه‌جویی می‌کنند.




 

این خبر را به اشتراک بگذارید