• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
شنبه 23 اسفند 1399
کد مطلب : 126537
+
-

غلامرضا محمدی در گوشه رینگ

علیرضا رضایی معتقد است کشتی ایران بازیچه دست سرمربی تیم ملی شده اعتراض او به انتخاب نشدن امین طاهری، با وجود پیروزی بر امیرحسین زارع است

انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا تبدیل به چالش جدیدی برای غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد شده است. محمدی تصمیم دارد امیرحسین زارع نفر دوم انتخابی تیم ملی را به قزاقستان اعزام کند اما این تصمیم با انتقاد علیرضا رضایی، مربی امین طاهری نفر اول انتخابی تیم ملی همراه شده است.
علیرضا رضایی و غلامرضا محمدی،  2 قهرمان پیشین کشتی رابطه خوبی با هم ندارند و در مقاطع مختلف این موضوع به اهالی کشتی اثبات شده است. آنها تنها به یک جرقه احتیاج دارند تا علیه یکدیگر مصاحبه کنند، این بار این جرقه کنار گذاشتن امین طاهری شاگرد علیرضا رضایی بود. امین طاهری قرار بود در تورنمنت ایتالیا شرکت کند که پارگی رباط انگشتش باعث شد از این سفر کنار گذاشته شود. او که در فینال مسابقات انتخابی، 2مبارزه از 3مبارزه با امیرحسین زارع را برد، حالا خودش را شایسته حضور در قهرمانی آسیا می‌داند.
علیرضا رضایی، مربی طاهری، می‌گوید که کشتی ایران بازیچه دست محمدی شده است. او که خودش نایب قهرمان المپیک2004 آتن بوده، به ایسنا گفته است: «وزن آخر در مسابقات قهرمانی آسیا حق مسلم امین طاهری است. چگونه می‌توان این حق‌کشی را توجیه کرد؟ مگر طاهری 2 بار پیروز نشد؟ چرا برنده را تحقیر می‌کند و بازنده‌ را تشویق؟ تمام فکر و ذکرش دور زدن قانون است. اگر ایستادگی علیرضا دبیر نبود، احتمالا محمدی کشتی‌گیرانی را که سد راه افکار خودش می‌دید، محروم می‌کرد». 
علیرضا رضایی دیروز با علیرضا دبیر دیدار کرده. 2طرف این دیدار را گپ و گفتی دوستانه عنوان کرده‌اند اما گفته می‌شود دلیل اصلی‌اش گلایه از تصمیمات غلامرضا محمدی بوده است.
 چند روز پیش هم پژمان درستکار سرمربی تیم ملی جوانان استعفایش را به علیرضا دبیر دوست قدیمی‌اش داد. در برخی رسانه‌ها بدون اینکه متنی از استعفای درستکار منتشر شود عنوان شد دلیل استعفا اختلاف درستکار با غلامرضا محمدی بوده است. انتقادها از محمدی در فاصله 4‌ماه تا بازی‌های المپیک می‌تواند تبعات جبران‌ناپذیری برای کشتی ایران داشته باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید