• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 15 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99882
+
-

فوتبال ایران

  استادیوم‌ها این هفته بازگشایی می‌شوند
در نشستی که ستاد ملی مبارزه با کرونا دیروز داشت، رئیس‌جمهور موضع دولت درباره آغاز به‌کار اماکن ورزشی را اعلام کرد که طبق آن اماکن ورزشی بدون تجمع می‌توانند از این هفته بازگشایی شوند. این در حالی است که البته حسن روحانی تأکید کرد که نباید در استادیوم‌ها تجمع انجام شود و در واقع مسابقات و تمرینات بدون تماشاگر خواهد بود. با این صحبت‌ها باید دید بخش ورزشی ستاد کرونا چه تصمیمی درباره آغاز تمرینات تیم‌های حرفه‌ای فوتبال می‌گیرد و به‌تبع آن سازمان لیگ چه تصمیمی را درباره آغاز لیگ خواهد گرفت.

  برانکو: پرسپولیس تا پنجشنبه فرصت دارد
سرمربی سابق پرسپولیس در گفت‌وگو با فارس درخصوص نامه وکیلش به باشگاه پرسپولیس گفت: «وکیل من در چارچوب آیین‌نامه کد انضباطی رکن قضایی فیفا، دست به ابلاغ درخواست اجرای حکم فیفا زده که البته دقیقا نمی‌دانم مهلت نهایی چه زمانی بوده است. فکر می‌کنم احتمالا پنجشنبه‌ای که در پیش داریم فرصت نهایی باشد.»

  بیانیه تند تراکتور: لیگ را تعطیل کنید
باشگاه تراکتور در بیانیه‌ای خواستار تعطیلی کامل لیگ برتر شد. در ابتدای بیانیه آمده است: «متأسفانه با وجود درخواست اکثر باشگاه‌ها برای لغو مسابقات و تمامی خطرات جانی برای ورزشکاران و عوامل برگزاری مسابقات، متولیان امر مصرانه به‌دنبال ازسرگیری مسابقات لیگ برتر فوتبال هستند. اگر مسابقات برگزار شود، روزانه گروه 50نفری از بازیکنان و عوامل تیم‌ها کنار همدیگر جمع شده و در سالن‌های بدنسازی عمومی و زمین چمن، تمریناتشان را انجام خواهند داد که همین تجمع، دروازه ورود کرونا به فوتبال ایران است.»

  مجیدی فعلا شمال است!
درحالی‌که یک‌ماه‌ونیم از مدیرعاملی احمد سعادتمند می‌گذرد فرهاد مجیدی هنوز نشستی با وی برگزار نکرده و این در حالی است که او از سرمربی تیمش درخواست جلسه داشته است. اسماعیل خلیل‌زاده در این‌باره به ورزش3 گفت: «من روز گذشته با فرهاد مجیدی تماس گرفتم و او اصلا حرفی در مورد اختلاف با سعادتمند نزد. او گفت هم‌اکنون در شمال ایران است و در بازگشت جلسه‌ای با مدیرعامل باشگاه برگزار می‌کند.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید