• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 15 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99858
+
-

نکته بازی

هواداران که نیستند برادر!
پرسپولیسی‌ها کماکان مشتاق از‌سر‌گرفته‌شدن لیگ برتر هستند و هرکدام به نوبت در این مورد حرف می‌زنند. نکته جالب اما به مصاحبه‌های مشابه 2مدافع این تیم مربوط می‌شود؛ جایی که شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان گفته‌اند دوست دارند رقابت‌ها دوباره آغاز شود، چراکه دلتنگ هواداران هستند. خب البته ما هم از آغاز بازی‌ها استقبال می‌کنیم، چون واقعا از این همه رخوت و بلاتکلیفی خسته شده‌ایم، اما ملاقات با هواداران اصلا بهانه خوبی برای دوستان نیست؛ چراکه اگر هم مسابقات از سر گرفته شود، تا اطلاع ثانوی پشت درهای بسته خواهد بود و هیچ تماشاگری حق حضور روی سکوها را نخواهد داشت. این تنها نکته قطعی در جهان فوتبال است و هر لیگی که بازگشایی شود، پشت درهای بسته خواهد بود. شما هم صادقانه بگویید دلتان می‌خواهد زودتر قهرمان شوید. اینطوری بهتر نیست؟

خب، مصاحبه‌ها را هم بگذارید برای آنها
امیررضا واعظ‌آشتیانی یک سال در این فوتبال مدیریت کرده و الان یک‌دهه است که دارد به اتکای همان یک‌سال مصاحبه می‌کند. احتمالا اگر آشتیانی جای امیر عابدینی یا علی فتح‌الله‌زاده بود، رسما «رادیو واعظ» تاسیس می‌کرد تا آخرین دیدگاه‌هایش را از این طریق به گوش ملت برساند! ازقضا مصاحبه‌های پرشمار و کم‌ثمر آشتیانی خالی از حاشیه هم نیست و معمولا طعنه و کنایه‌هایی دارد؛ مثل آخرین اظهارات او که حاوی متلکی به فتح‌الله‌زاده است: «هیچ علاقه‌ای به مدیریت ورزشی ندارم. مدیریت فوتبال بماند برای آنهایی که مدعی هستند پیشنهاد خارجی دارند.» حاجی پیشنهاد سوئیسی‌اش را مطرح کرد، طنزپردازان هم از خجالتش درآمدند؛ الان شما چه می‌خواهی؟ اصلا مگر کسی به شما «بفرما» زده که مدیریت ورزشی را رد می‌کنی برادر؟ شما که اینقدر بی‌نیاز هستی، مصاحبه‌ها را هم بگذار همان امثال فتح‌الله‌زاده انجام بدهند.

آخرین کسی که معرفت داشت...
بعد از رسوایی بزرگ فیش‌های جعلی و واریز دروغین پول به حساب دیاباته و میلیچ، الان خیلی از هواداران استقلال نگران جدایی این 2بازیکن و مخصوصا مهاجم آفریقایی هستند. اسماعیل خلیل‌زاده اما یک دلیل محکم دارد برای اینکه دیاباته می‌ماند: «او بچه بامعرفتی است و مطمئنیم در استقلال می‌ماند.» واقعا کیف کردید از این استدلال؟ محض اطلاع آقای خلیل‌زاده آخرین نفری که قرار بود به‌خاطر مرام و معرفتش در فوتبال ایران بماند، سرمربی سابق پرسپولیس بود؛ کسی که محمدحسن انصاری‌فرد در موردش گفته بود: «با شناختی که از معرفت کالدرون داریم، او به ایران برمی‌گردد.» کالدرون اما رفت تا پول خودش و دستیارانش و پول یحیی و رضایتنامه خودش و دستیارانش به اندازه زیدان برای پرسپولیس خرج بردارد. پس تا دیر نشده پول دیاباته را بدهید. از هواداران هم نمی‌ترسید، از خشم فرهاد بترسید لااقل!
 

این خبر را به اشتراک بگذارید