• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 7 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99227
+
-

نکته بازی

بگذار 2ماه بگذرد، بعد...!
یکی از جالب‌ترین واکنش‌ها به درگیری لفظی افشین پیروانی و امیر قلعه‌نویی را مهدی رحمتی نشان داده است. رحمتی که سابقه زبان‌درازی به قلعه‌نویی جلوی 80هزار جمعیت را در کارنامه خود دارد و به ندرت می‌توان نمونه‌ای پیدا کرد که با یکی از مربیانش به مشکل نخورده باشد، طرفین را دعوت به آشتی و کنار گذاشتن کدورت‌ها کرده است! صد البته هرکسی پیشنهاد صلح بدهد خوب است، مخصوصا که خود رحمتی مدعی شده از بعضی درگیری‌هایی که داشته پشیمان است، اما کاش سنگربان شهرخودرو اجازه می‌داد حداقل 2‌ماه از آخرین گرد و خاکش در اینستاگرام بگذرد و بعد سراغ پادرمیانی برای بقیه برود. همین اواخر بود که او و حسین حسینی یک‌بار دیگر در شبکه‌های اجتماعی علیه هم شمشیر کشیدند. بنابراین با تشکر از پیشنهاد خوب رحمتی، پیشنهاد می‌کنیم ایشان اصلاحات را اول از خودش شروع کند.

واقعا لیست مازاد ندارید؟
از یحیی گل‌محمدی در مورد لیست مازاد پرسپولیس سؤال کرده‌اند و او گفته: «هیچ لیست مازادی نداریم. ما حتما 95درصد ترکیب تیم را حفظ خواهیم کرد. فقط استوکس را نمی‌خواهم.» این رایج‌ترین حرفی است که مربیان مختلف در هفته‌های پایانی فصل به زبان می‌آورند. وقتی از آنها راجع‌به لیست مازاد سؤال می‌شود، فورا همه‌‌چیز را تکذیب می‌کنند. دلیلش هم این است که نمی‌خواهند بازیکنان‌شان در مقطع پایانی فصل کم‌انگیزه و دلسرد شوند. وگرنه مطمئن باشید همین الان حداقل 2اسم دیگر در ذهن یحیی به‌عنوان بازیکن مازاد ثبت شده است. همچنین گل‌محمدی در حالی گفته 95درصد ترکیب پرسپولیس را حفظ خواهد کرد که اگر دایره بازیکنان کارآمد تیم را 20نفر درنظر بگیریم، فعلا جدایی بیرانوند و استوکس قطعی شده و این تا همین‌جا یعنی 2نفر، برابر با 10درصد ریزش!

فقط مثل ویلموتس نباش
دراگان اسکوچیچ، اعتماد به‌نفس زیادی دارد و در مورد دورنمای تیم ملی وعده‌های امیدوارکننده‌ای می‌دهد. مربی کروات اخیرا گفته: «فیلم تیم ملی در زمان ویلموتس درام بود، اما با من اکشن خواهد شد.» ما هم امیدواریم همین اتفاق بیفتد و شاهد اکشن، از نوع خوب و جذابش در تیم ملی باشیم. فقط این وسط نگرانی‌مان از آن است که یک وقت اسکوچیچ هم شبیه ویلموتس، لب و دهان خالی از آب در بیاید. از قضا سرمربی بلژیکی سابق تیم ملی هم خیلی برای خودش نوشابه باز می‌کرد و چپ و راست می‌گفت عملکرد تیم ملی با او تهاجمی و جذاب شده است، اما خیلی زود مشخص شد شمشیر تیز ویلموتس، فقط به کامبوج بی‌نوا کارگر بود و جلوی امثال بحرین و عراق چیزی نداشت. حالا هم امیدواریم تیم ملی اسکو، فقط جلوی هنگ‌کنگ اکشن نباشد!
 

این خبر را به اشتراک بگذارید