• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 6 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99130
+
-

جهان

 بارسا و یووه در فکر معاوضه
میرالم پیانیچ زمانی برای بانوی پیر غیرقابل فروش بود اما اخیرا سران یوونتوس تصمیم گرفته‌اند درصورت رسیدن پیشنهاد مناسب، او را بفروشند و گزینه مناسب‌تری برای ساری جذب کنند. روابط بین سران یوونتوس و بارسلونا بسیار خوب است و آنها اخیرا در رده جوانان، بازیکنانی را معاوضه کرده‌اند. در واقع یوونتوس و بارسلونا مذاکرات خود را برای معاوضه پیانیچ با آرتور ملو آغاز کرده‌اند. آرتور ملوی برزیلی که تازه دومین فصل حضورش در بارسلونا را سپری می‌کند، تا سال‌2024 قرارداد دارد و یوونتوس برای پذیرفتن انتقال پیانیچ به بارسلونا، او را می‌خواهد. قرارداد پیانیچ با یوونتوس تا سال‌2023 اعتبار دارد اما در ایتالیا گفته می‌شود که رابطه او با ساری چندان خوب نیست و سرمربی ایتالیایی معتقد است پیانیچ توقعات او را برآورده نکرده است.

  گوتسه در راه ایتالیا
به گزارش بیلد و به نقل از گاتزتا دلو‌اسپورت، ایگلی تاره، مدیر ورزشی لاتزیو که به فوتبال آلمان آشناست، ماریو گوتسه را جزو اهداف اصلی خود برای فصل نقل‌وانتقالات قرار داده و لاتزیو از مشتریان جذب این هافبک 28ساله در تابستان خواهد بود. با این حال به‌خاطر ضررهای مالی ناشی از ویروس کرونا، هنوز مذاکره‌ای میان طرفین شکل نگرفته و فعلا مسئله انتقال گوتسه به لاتزیو در حد یک ایده است. پیوستن گوتسه به لاتزیو، می‌تواند احتمال جدایی سرگئی میلینکوویچ ساویچ یا لوئیس آلبرتو از این تیم را پررنگ‌تر کند، زیرا گوتسه نمی‌خواهد در دوران حضورش در ایتالیا، نیمکت‌نشین باشد. گوتسه قراردادش را با دورتموندی‌ها تمدید نکرده و به همین‌خاطر لاتزیو به خرید رایگان او فکر می‌کند.

 فسخ قرارداد ایگواین؟
باشگاه یوونتوس از اوایل هفته پیش‌رو از بازیکنان خارجی‌اش که هم‌اکنون به‌خاطر تعطیلی مسابقات باشگاهی در نتیجه شیوع ویروس کرونا در کشورهای خود به سرمی‌برند، خواهد خواست تا به ایتالیا بازگردند؛ این در حالی است که زمان از‌سرگیری مسابقات سریA هنوز نامشخص است. در این بین گونزالو ایگواین از این تصمیم باشگاه برای بازگرداندن بازیکنان خارجی‌اش درحالی‌که همچنان کشور ایتالیا به‌شدت درگیر مسئله کروناست، ابراز نارضایتی کرده ‌و تمایلی به بازگشت به تورین در این وضعیت ندارد. همین داستان باعث شده تا شایعه فسخ قرارداد ایگواین در رسانه‌های ایتالیایی به سوژه‌ای داغ تبدیل شود. البته خبر اخراج این مهاجم و یا فسخ قراردادش هنوز از سوی سران یووه تأیید یا تکذیب نشده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید