• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 6 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99112
+
-

فوتبال ایران

 اعلام اسامی کادر فنی تیم ملی فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دستیاران خود را مشخص کرد. دراگان اسکوچیچ علاوه بر وحید هاشمیان و کریم باقری به‌عنوان دستیاران ایرانی از ملادین زگانیر مربی گلرهای تیم ملی کویت که قبلا در تیم زیر 21ساله‌های کرواسی کار می‌کرد و همچنین در تیم ملی اسلوونی نیز حضور داشت به‌عنوان مربی دروازه‌بانان تیم ملی استفاده خواهد کرد. همچنین تونی اوسنیچ که سابقه بازی در تیم فوتبال کایزرسلاترن آلمان را هم دارد دیگر دستیار او خواهد بود.

 تقاضای رحمتی از قلعه نویی و افشین
جدال لفظی دو پیشکسوت قرمز و آبی جنجال تازه فوتبال ایران است. حالا مهدی رحمتی از امیر قلعه‌نویی و افشین پیروانی خواست که اختلاف‌ها را کنار بگذارند.دروازه‌بان فعلی شهرخودرو که سال‌ها سابقه شاگردی امیر قلعه‌نویی را دارد اعتراف کرد که خودش در سال‌های قبل درگیری‌هایی داشته ولی حالا پشیمان است و دوست دارد آن را جبران کند. او که در متن مفصل خود از امیر قلعه‌نویی به‌عنوان یکی از استادهای خود یادکرده از طرفین می‌خواهد اختلاف‌ها را کنار بگذارند.

 استرا: رفتنم پرونده بین‌المللی شد
سرمربی سابق استقلال در گفت‌وگو با سایت  liberoquotidiano به بیان دوران حضور کوتاه خود در این تیم پرداخت و عنوان کرد در فوتبال آسیا بیشتر دوئل‌های فردی مهم است تا تاکتیک. به گزارش ایسنا استراماچونی در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کرد اینطور محبوب هواداران فوتبال شود پاسخ داد:«هرگز، به این دلیل که ایران کشوری با بیش از ۸۰ میلیون نفر جمعیت است. آیا شما می‌خواهید یک ایتالیایی را انتخاب کنید؟ رفتن من به یک پرونده بین‌المللی تبدیل شده است. تظاهرات‌های خیابانی در تهران‌، بنرهایی با چهره من‌، مداخله سیاست برای تلاش و برای اصلاح.» سرمربی سابق آبی‌ها درباره ساختار دولتی استقلال هم گفت:« این یک شرکت با ۱۰۰درصد مشارکت دولتی است، مدیران در این باشگاه به‌عبارتی بیان دیدگاه وزیر ورزش هستند. ابتدا در درک آن مشکل داشتم.»

 حقیقی: خطیر را هل دادم بینی‌اش شکست!
دروازه‌بان سابق پرسپولیس در مورد درگیری با علی خطیر، معاون ورزشی سابق باشگاه استقلال در برنامه دورهمی گفت: «او را هُل دادم اما داستان چیز دیگری است. او فحش داد و ما هم هُلش دادیم.» علیرضا حقیقی ادامه داد: «تخصص من هُل دادن نیست ولی شکستن بینی در کار نبود. آن صحنه هُل بود ولی اینکه به کجاها کشید، ‌الله اعلم!»

این خبر را به اشتراک بگذارید