• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
شنبه 6 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99118
+
-

فیفا به داد استقلال می‌رسد؟

فیفا به داد استقلال می‌رسد؟

امروز برای استقلال روز مهمی است. حمیرا اسدی مسئول روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال چند روز قبل سرخابی‌ها را امیدوار کرده که فیفا با پرداخت بدهی‌های این دو باشگاه از محل درآمدهایشان موافقت کرده است. امروز موعد سررسید مطالبات منشا و جپاروف است و باید دید آیا فیفا این پول را به‌حساب این دو بازیکن واریز می‌کند یا خیر. هم‌اکنون استقلال با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می‌کند و پرداخت بدهای این باشگاه می‌تواند بهترین خبر برای سعادتمند مدیرعامل جدید این باشگاه باشد.
 سعادتمند این روزها با ماجرای فیش‌های جعلی پرداختی به میلیچ و دیاباته در بحران عجیبی گرفتار شده است و رفع شدن خطر محرومیت در پرونده‌های فوق‌الذکر می‌تواند عجالتا بخشی از مشکلات را مرتفع کند.
یکی دیگر از دغدغه‌های مدیران استقلال پرونده شفر است. سرمربی آلمانی بابت سال دوم قراردادش از استقلال شکایت کرده و از فیفا به مبلغ 550هزار دلار حکم گرفته است؛ هر چند برخلاف شایعه منتشر شده هنوز این حکم لازم‌الاجرا نیست.
استقلالی‌ها مدتی است که از حکم شفر به دادگاه CAS  اعتراض کرده‌اند و امیدوار هستند بتوانند این رأی را کاهش دهند. در این بین احمد سعادتمند هم تصمیم دارد بعد از فروکش کردن بحران کرونا جلسه‌ای در دوبی با شفر برگزار کند تا بتواند برای پرداخت مطالباتش با او توافق کند که باید دید آیا این اتفاق عملی می‌شود یا نه.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید