• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 3 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 98928
+
-

کافه مجلس

  مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
مسعود پزشکیان که اداره جلسه علنی دیروز مجلس را بر عهده داشت، در پاسخ به تذکر نماینده شاهین‌شهر گفت: موضوع جلسات کاری مجلس را در هیأت رئیسه بحث کردیم و مقرر شد هفته آینده مجلس تعطیل باشد. به گزارش خانه‌ملت، پیش از اظهارات پزشکیان، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در تذکری گفت: انتظار داریم تعداد روزهای فعالیت مجلس در هفته بیشتر شود یا حداقل در 4‌هفته باقیمانده، تعطیلی نداشته باشیم تا برخی طرح‌ها و لوایحی که مراحل آخر را طی می‌کند، به اتمام برسد.

  پرونده صادقی در دادگاه تجدیدنظر است
محمود صادقی، نماینده تهران گفت: حکمی در اواخر بهمن در دادگاه برای او صادر شده که اکنون در مرحله بررسی در دادگاه تجدیدنظر است.
او در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به انتشار اخباری در برخی ‌رسانه‌ها مبنی بر صدور حکمش شامل حبس و جزای نقدی برای وی، گفت: تعجب می‌کنم چطور این خبر به یک رسانه درز پیدا کرده است و آنها به این خبر دسترسی پیدا کرده‌اند. وی افزود: بنده نخواستم با توجه به شرایط بحرانی کشور به‌خاطر کرونا موضوع دادگاه را رسانه‌ای کنم. به این حکم اعتراض شده و اکنون به دادگاه تجدید‌نظر رفته که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد، ولی به هر حال صلاح نیست که در شرایط فعلی کرونایی کشور موضوع جزئیات پرونده رسانه‌ای شود.
به گزارش فارس، دادگاه برای محمود صادقی، نماینده مردم تهران در مجلس ۲۱‌ماه حبس و ۵‌میلیون جزای نقدی صادر کرد. این حکم به‌دنبال شکایت آیت‌الله صادق آملی لاریجانی از وی صادر شده است.

  اعتراض نماینده تهرانی به سریال پایتخت
مصطفی کواکبیان، نماینده تهران با انتقاد از نحوه نشان‌دادن چهره نمایندگان در سریال پایتخت گفت: صداوسیما کارهای زیادی انجام می‌دهد ازجمله اینکه اخیرا در یک سریال نماینده مجلس را آدم مفلوک و بدبخت و بیچاره‌ای نشان داد که حتی نمی‌تواند کفش‌هایش را جفت کند و حق برخورد با راننده‌اش را ندارد.
به گزارش ایسنا، وی افزود: جدا از این کارهای صداوسیما، درخواست ما این است که موضوع دعوا بین وزارت ارتباطات و صداوسیما بر سر پهنای باند فرکانسی ۷۰۰ و ۸۰۰ مگاهرتز به نفع مردم حل شده و سرعت اینترنت افزایش پیدا کند که هم‌اکنون سرعت اینترنت بسیار کم شده است.

  معرفی قم به‌عنوان مرکز کرونا جفا بود
خانه‌ملت: احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده قم در مجلس در نطق میان‌دستور‌ جلسه علنی دیروز مجلس، گفت: این روزها مردم کشورهای مختلف و کشور ما درگیر کروناویروس هستند؛ بیماری‌ای که شناسایی آن در کشور ما در قم صورت گرفت ولی شجاعت اعلام آن از سوی کادر درمانی قم موجب بروز نیات ضد‌دینی و ضد‌انقلابی و ضد‌انسانی برخی در داخل و خارج کشور شد و قم را به‌عنوان مرکز شیوع آن بیماری عنوان کردند که این موضوع جفایی بزرگ در حق مردم قم بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید