• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 2 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 98790
+
-

فوتبال ایران

 سپاهان- پرسپولیس در استیناف
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس خبر از بررسی پرونده جنجالی دیدار 2تیم سپاهان و پرسپولیس در روز پنجشنبه داد. پرسپولیس در رأی اولیه کمیته انضباطی درخصوص دیدار ناتمام با سپاهان برنده اعلام شده واکنون این رأی آماده بررسی در کمیته استیناف است. با توجه به تعطیلی لیگ به واسطه شیوع کرونا، بررسی و اعلام نهایی رأی دیدار 2تیم سپاهان و پرسپولیس در استادیوم نقش جهان با تأخیر مواجه شده است.

 استوکس: 20هزار دلار بدهید!
مهاجم ایرلندی پرسپولیس بعد از چند‌ماه غیبت غیرموجه از مرخصی باشگاه تشکر کرده و متقاضی دریافت بخشی از مطالباتش است. در شرایطی که پرسپولیسی‌ها مدعی این هستند که با قرارداد سفت و محکم خود او را با مشکل مواجه خواهند کرد و این مهاجم ایرلندی باید جریمه سختی در این‌باره به باشگاه پرداخت کند، با نامه عجیبی از سوی مدیربرنامه وی مواجه شده‌اند. در این نامه مدیربرنامه آنتونی استوکس از باشگاه پرسپولیس بابت «مرخصی اعطایی» تشکر کرده است. این اما پایان ماجرا نبوده و مدیربرنامه آنتونی ضمن تشکر از مرخصی از این باشگاه خواسته تا طبق توافق در موعد سررسید 20هزار دلار از قرارداد را به‌حساب وی واریز کنند.

 کمک کیانی به روستای ملوسان نهاوند
کاپیتان سپاهان ۴۰۰ بسته بهداشتی به روستای ملوسان نهاوند اهدا کرد. رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در این رابطه گفته است: «مهدی کیانی، کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان ۴۰۰ بسته بهداشتی و غذایی را به نیازمندان روستای ملوسان از توابع این شهرستان اهدا کرد.» گفتنی است کیانی اهل روستای ملوسان از توابع شهرستان نهاوند است؛ این روستا با بیش از ۷۰۰ نفر جمعیت در 17کیلومتری شمال شهرستان نهاوند واقع شده است.

  وعده جدید پرداخت به آبی‌ها
باشگاه استقلال وعده داده مبلغ 10درصد از قرارداد اعضای این تیم را پرداخت کند. گفته می‌شود که منابع مالی مورد نیاز برای این منظور تهیه شده و پس از واریز به‌حساب خزانه باشگاه استقلال، مبالغ مزبور توسط واحد مالی به‌حساب آبی‌ها پرداخت می‌شود. این وعده جدیدی است که مدیران باشگاه داده‌اند و باید دید آیا عملی می‌شود یا نه، چرا‌که روز گذشته هم عنوان شد دیاباته و میلیچ مبالغی از قراردادشان را گرفته‌اند ولی آنها مدعی شدند پولی به حساب‌شان واریز نشده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید