• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 2 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 98794
+
-

قلعه‌نویی - پیروانی پرده‌ها برداشته شد

افشین پیروانی روز گذشته اتهاماتی به قلعه‌نویی زد که بعید به‌نظر می‌رسد توسط سرمربی سپاهان بدون پاسخ بماند

قلعه‌نویی - پیروانی پرده‌ها برداشته شد

ماجرای دیدار لغو شده سپاهان و پرسپولیس و صحبت‌های طرفین درباره این موضوع وارد فاز جدیدی شده و امیر قلعه‌نویی و افشین پیروانی دوباره وارد یک جنگ رسانه‌ای شده‌اند. بعد از عدم‌برگزاری دیدار سپاهان و پرسپولیس در استادیوم نقش‌جهان، قلعه‌نویی و پیروانی همان شب در یک برنامه تلویزیونی حسابی از خجالت هم در آمدند و اتهامات تندی را علیه یکدیگر به زبان آوردند. این در حالی است که سرمربی سپاهان چند روز قبل در یک گفت‌وگوی اینترنتی کنایه‌هایی به پیروانی زد. او در این خصوص گفت: «یک فیلم‌هایی بیرون آمده که نشان می‌دهد برای جام گرفتن چه الفاظی را به‌کار برده‌اند. حالا نمی‌خواهم بگویم بین دو نیمه چه حرف‌هایی زده‌اند که حتی طرفداران راستین آن تیم هم از این حرف‌ها شرمنده شده‌اند. برخی از آقایان که علیه‌السلام هم نیستند بعد از اینکه مسئولیت می‌گیرند، دست به هر کاری می‌زنند تا جو را به هم بریزند.»

  واکنش پیروانی
هرچند قلعه‌نویی در جدیدترین حرف‌هایش اسمی از پیروانی نیاورده ولی قابل پیش‌بینی بود که سرپرست پرسپولیس حرف‌های سرمربی سپاهان را بدون جواب نگذارد. پیروانی روز گذشته در یک گفت‌وگوی رادیویی خطاب به قلعه‌نویی گفت: «این دوست عزیزمان که در مورد من صحبت کرده بهتر است یک فلش‌بک به رختکن‌های خودش بزند، آیا او علیه‌السلام بوده؟ آیا صحبت‌های او منطقی بوده است؟ شما زمانی می‌توانید صحبت کنید که خودتان حرفی نزده باشید. من هم حرف‌های خودم را تأیید نمی‌کنم و آن حرف‌ها را تحت فشار زدم ولی آدمی نبودم که 4جا قرارداد ببندم و هر جا که پول بیشتری بدهند به آنجا بروم.»قلعه‌نویی در حرف‌های چند روز پیش از علی پروین و منصور پورحیدری به‌عنوان الگوی فوتبالی‌ها نام برده بود. جالب اینجاست که پیروانی در قسمت دیگری از حرف‌هایش با واکاوی اتفاقات چند سال پیش تأکید کرد: «اگر قرار است کسی را الگو کنیم بیاییم از ناصرخان حجازی الگو بگیریم. خدا او را رحمت کند. ببینید چه بلایی سر ناصرخان حجازی آوردید؟ بیایید و ببینید روزهای آخر چه دل پری از این آقا داشت. چرا اسمی از حجازی نیاوردند؟ نمی‌توانند اسمی از او بیاورند چون می‌دانند چه بلایی سر او آوردند. روی سکوها روزشمار گذاشتند که رفتن او مشخص شود.»

  اتهام به قلعه‌نویی
پیروانی حتی قهرمانی استقلال با قلعه‌نویی در سال88 را هم زیر سؤال می‌برد: «کسی که 8میلیارد قرارداد دارد، 2میلیارد آپشن قراردادش است و امسال 10میلیارد می‌گیرد و سال آینده 12میلیارد، وقتی نتیجه نمی‌گیرد معلوم است که می‌آید و هجمه وارد می‌کند. دوستی که می‌خواهی علیه من بیانیه بنویسی، شما ببینید سال88 چگونه قهرمان شدند. دروازه‌بان معروف که رفت چگونه قهرمان شدید؟ یک نفر ورود کند و ببیند این آقا در سال88 چه کارهایی که نکرد.» پیروانی در این قسمت از حرف‌هایش به شایعات آن سال‌ها در مورد عیسی اندوی دروازه‌بان آن زمان ذوب‌آهن اشاره دارد. جالب اینجاست که حتی واعظ آشتیانی مدیرعامل سابق آبی‌ها نیز اواخر مهرماه1392 در مصاحبه‌ای گفته بود: «من هم شنیده‌ام که عیسی اندوی تطمیع شده بود. البته آن زمان می‌گفتم شنیدن هر حرف و شایعه‌ای دلیل بر واقعی بودن آن نیست اما راستش با اتفاقاتی که شاهدش هستم و چیزهایی که می‌بینم، می‌گویم دیگر هیچ‌چیزی بعید نیست.»قلعه‌نویی و پیروانی در حالی علیه یکدیگر موضع گرفته‌اند که قرار است کمیته استیناف به‌زودی رأی قطعی را درخصوص نتیجه دیدار پرسپولیس و سپاهان صادر کند. این در حالی است که قلعه‌نویی گفته هر تیمی قهرمان شود برایش مهم نیست! هر چند قلعه‌نویی گفته انتظار دارد حکمی عادلانه صادر شود ولی به‌نظر می‌رسد او امیدواری زیادی به تغییر حکم کمیته انضباطی ندارد. به‌نظر می‌رسد جنگ پیروانی و قلعه‌نویی همچنان ادامه داشته باشد، شاید ادامه این ماجرا مثل بسیاری از دعواهای تکراری فوتبال ایران به شکایت کشیده شده و البته مدتی بعد به فراموشی سپرده شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید