• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 2 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 98783
+
-

نکته بازی

شما به بازیکنان استاندارد خودتان ببخشید
بدهی‌های خارجی باشگاه‌های ایرانی کمرشکن شده و از حد گذشته است. بر همین اساس در فدراسیون فوتبال جلسه‌ای تحت عنوان «نشست بررسی وضعیت پرونده‌های انضباطی باشگاه‌ها» برگزار شد که استاد مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون هم در آن حضور داشت. خروجی این جلسه هم آنطور که گفته شده، این بوده که از این به بعد جذب بازیکن خارجی در ایران استاندارد شود. به‌به؛ به امید خدا دیگر همه مشکلات با همین یک جلسه رفع شد و رفت پی کارش. این وسط فقط یک ابهام کوچک وجود دارد؛ اینکه آقای نبی تا همین چند هفته پیش عضو هیأت‌مدیره پرسپولیس بود و 2بازیکن خارجی آخری که این تیم گرفت، حتی فراتر از استانداردهای بین‌المللی هستند! اوساگونا که به گل‌زدن حساسیت دارد و استوکس هم که کلا نیست. الان شما آمده‌اید روی چی نظارت کنید جناب دبیر‌کل؟!

وعده و ناله ممنوع
گلایه‌های بازیکنان پرسپولیس بالا گرفته و برخی از آنها پست اینستاگرامی چند روز قبل‌شان در حمایت از مدیران باشگاه را پاک کرده‌اند. در مورد همین مسئله از رسول‌پناه سؤال شده و سرپرست موقت باشگاه هم یک‌سری تعارفات کلی و کلیشه‌ای انجام داده؛ مثل اینکه بازیکنان ما متعصب هستند و به وفاداری‌شان ایمان داریم و... آقا به خدا این حرف‌ها قدیمی شده است. همین قبل از شما یک تیم مدیریتی در باشگاه حضور داشت که فوق‌تخصص وعده و ناله بود. یعنی روی سایت باشگاه بیانیه می‌گذاشتند که اشک آدم در‌می‌آمد: «با صدای بلند اعلام می‌کنیم شرمنده بازیکنان هستیم.» اما با شناختی که ما از فوتبالیست‌ها داریم، آنها برای این حرف‌ها تره هم خرد نمی‌کنند. اگر می‌خواهید برای میز و صندلی‌تان حاشیه امنیت درست کنید، به جای سخنرانی، آستین‌ها را بالا بزنید؛ وگرنه این درس‌ها را فوت آبیم.

شما مدیرعامل هستید ناسلامتی
انتشار تصاویری از جلسه احمد سعادتمند با چند بازیگر طنز تلویزیونی، سر و صدای زیادی به پا کرده است. خب، این دوستان شاید کمدین‌های درجه یک و بفروش مملکت نباشند، اما سال‌ها برای شادی مردم زحمت کشیده‌اند و از همین جهت دوست‌داشتنی هستند. سؤال مهم اما این است که چرا مدیرعامل جدید استقلال وسط این همه گرفتاری باید در دفتر کارش پذیرای این رفقا باشد؟ یعنی این همه فراغت ایجاد شده که نوبت به کمدین‌ها رسیده؟ اصلا گیریم تمام امور باشگاه روی روال است؛ باز یک نفر به‌عنوان مدیرعامل باشگاه بزرگ استقلال باید ‌شأن جایگاهش را رعایت کند و از چنین دورهمی‌هایی بپرهیزد. آدم یاد شاهکار محمدحسن انصاری‌فرد در ثبت آن عکس یادگاری خندان و  از سر ذوق، کنار سامان گوران می‌افتد؛ تازه بعد از آن همه توهین گوران به پرسپولیسی‌ها. آقا شماها ناسلامتی «مدیرعامل» هستیدها!





 

این خبر را به اشتراک بگذارید