• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 24 اسفند 1396
کد مطلب : 9840
+
-

چهره‌های هفته

فرهاد آییش

بازیگر 65 ساله سینما و تلویزیون و تئاتر است که تحصیلات تئاتر و عکاسی را در انگلیس و آمریکا گذراند. او سال 76 به ایران برگشت و تئاترهای زیادی را بازی و کارگردانی کرد. آییش در مجموعه‌های تلویزیونی قطار ابدی، باجناق‌ها، پرده نشین، شمس العماره و دیوار به دیوار خوش درخشید و هفته گذشته در جشنواره تلویزیونی جام جم برنده جایزه بهترین مرد برای نقش سرهنگ دلپاک در سریال دیوار به دیوار شد. امسال عید هم قرار است او را در دیوار به دیوار 2 ببینیم.

 

بهناز جعفری

بازیگر تئاتر و سینما 43 ساله است که در بیش از 30 تئاتر، 40 فیلم سینمایی و 18 سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده است. جعفری که سال 80 برای فیلم خانه‌ای روی آب بهمن فرمان آرا جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را گرفته بود، امسال هم موفق شد در جشنواره تلویزیونی جام جم، جایزه بهترین نقش زن را برای بازی در سریال زیر پای مادر دریافت کند. جعفری بازیگر کارکشته‌ای است و با خیلی از کارگردان‌های مطرح سینما و تئاتر مثل بیضایی، فرمان آرا، بنی اعتماد، رحمانیان، میرباقری و... کار کرده است. 

 

احسان علیخانی

حضور علیخانی به عنوان مجری در برنامه «بهارنارنج» خبرساز شد. امسال از برنامه سه ستاره خبری نیست و قرار است به مدت 4 شب از 26 اسفند، بهارنارنج روی آنتن شبکه سه برای روزهای پایانی آخر سال برود. این برنامه آیتم‌های مختلفی دارد و قرار است میزبان مهمانان مختلفی از چهره‌ها باشد. اولین قسمت بهار نارنج شنبه ساعت 22 پخش می‌شود. ویژه برنامه نوروزی و تحویل سال این برنامه 8 ساعته است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت‌ها قبل این برنامه را تا لحظه تحویل سال دنبال کنند.

 

علی ضیا

سیدعلی ضیا با اجرای ویژه برنامه «یکِ یک» برای چهارمین بار در تحویل سال نو، مهمان خانه‌های مردم خواهد بود. ضیا که اولین بار نوروز 92 اجرای ویژه برنامه تحویل سال را در شبکه سه سیما تجربه کرد، در سال‌های 94 و 95 نیز مجری برنامه‌های تحویل سال شبکه یک سیما با نام‌های «اینجا آینده» و «یک یک» بود.  او سال 93 هم به عنوان مجری برتر برنامه سه ستاره انتخاب شد. اجرا برای شبکه یک که شبکه ملی است، کار دشواری است و باید ببینیم ضیا‌ از پس آن برمی‌آید یانه.  

 

کتایون ریاحی

این هفته بسیار خبرساز شد و خیلی از رسانه‌ها با کتایون ریاحی گفت‌و‌گو کردند. قرار بود 17 اسفند پنجشنبه گذشته خانم ریاحی در برنامه دورهمی حضور داشته باشد.  این برنامه ضبط هم شده بود اما بنا به دلایلی پخش نشد. بعضی‌ها اعلام کردند که پوشش ایشان مناسب نبوده و بعضی‌ها انتقاد ایشان به برنامه دورهمی را دلیل عدم پخش دانستند، اما ریاحی گفت دلیل پخش نشدن هرچه باشد آن را فقط مهران مدیری می‌داند و اگر برنامه از تلویزیون پخش نشود، قهر خواهد کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید