• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 27 فروردین 1399
کد مطلب : 98255
+
-

رئیس قوه قضاییه: مردم احساس تنهایی نمی‌کنند

رئیس قوه قضاییه: مردم احساس تنهایی نمی‌کنند

حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس دستگاه قضا دیروز در حاشیه رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی محیطی نیروی زمینی سپاه، گفت: این توانایی که نیرو‌های مسلح ما می‌توانند تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنند، به برکت انقلاب اسلامی وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: این رزمایش عظیم که از سوی قرارگاه امام‌رضا در سراسر کشور توسط نیرو‌های مسلح و ازجمله نیروی زمینی سپاه انجام می‌شود و به میدان آوردن نیرو‌های جهادی در این عرصه و اینکه طلاب و بسیجیان در این میدان در کنار مردم هستند و مردم احساس تنهایی نمی‌کنند، کار بسیار ارزشمندی است.

به گزارش میزان، رئیس قوه قضاییه سپس با اشاره به گزارش‌هایی که توسط فرماندهان بیان شد، گفت: این گزارش‌ها حاکی از آن است که سپاه با تمام توانایی در میدان و در کنار مردم حضور دارد تا به مردم امید دهد و پناهی برای مردم باشد.

یک جای کار می‌لنگد
رئیس قوه قضاییه همچنین دیروز در دیدار با اعضای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از نیاز‌های جدی رونق تولید، جهش تولید و پاگرفتن اقتصاد ملی و اقتصاد مقاومتی را جلوگیری از قاچاق کالا دانست و گفت: قاچاق کالا با رونق تولید و جهش تولید همسازی ندارد و نمی‌شود از یک طرف دنبال اقتصاد و تولید ملی، استفاده از محصولات داخلی و توجه به‌دست‌ساخته‌های جوانان و کارخانه‌های ایرانی رفت و از یک طرف هم شاهد وفور کالای قاچاق در بازار بود.
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مخاطب مقام معظم رهبری در نامگذاری شعار سال به نام جهش تولید، همه مسئولان هستند تا این شعار تحقق یابد. تحقق این شعار در گرو مبارزه با قاچاق کالاست و اگر این مبارزه به‌صورت جدی انجام نمی‌شود، حتما یک جای کار می‌لنگد. رئیسی در ارتباط با پرونده‌های مهم و سازمان‌یافته، گفت: ما به همه پرونده‌ها توجه داریم، اما پرونده‌های مهم و قاچاق سازمان‌یافته به هیچ عنوان نباید دچار اطاله دادرسی شود و باید با رسیدگی سریع نتایج آنها ظاهر شود. وی اضافه کرد: موضوع امسال جهش تولید است که یکی از پایه‌های اساسی آن مبارزه با قاچاق کالاست و یکی از راه‌های رونق گرفتن تولید، مبارزه با قاچاق کالاست، لذا با همت متفاوت از قبل این کار را انجام دهید، بسیاری از کار‌ها انجام شده که لازم بوده؛ اما کافی نبوده است. رئیس قوه قضاییه بیان داشت: رئیس سازمان بازرسی کل کشور، یادداشتی در ارتباط با کالای ته‌لنجی دادند، قضیه ته‌لنجی‌ها قابل بحث است و باید در ستاد مورد ساماندهی قرار گیرد. وی گفت: در شورای اداری بندرعباس نیز بیان کردم که این موضوعات (ته‌لنجی، کولبر‌ها و...) باید ساماندهی شود و با بحث کارشناسی در این رابطه راهکار ارائه شود که یکی از کار‌های ستاد هم همین است، اما این موارد نباید ما را از مسئله اصلی باز دارد، مقام معظم رهبری در سال گذشته در مشهد مثالی زدند مبنی بر اینکه یک کالایی در گوشه‌ای پیداست مسئله ما نیست، مسئله اساسی ما قاچاق سازمان‌یافته است و دوستان به‌ این محور توجه داشته باشند.

این خبر را به اشتراک بگذارید