• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
شنبه 23 فروردین 1399
کد مطلب : 97882
+
-

معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران در بازدید از مؤسسه همشهری تأکید کرد

حل مشکلات همشهری با دیدگاه مدیریت بحران

رسانه
حل مشکلات همشهری با دیدگاه مدیریت بحران


معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهر شهرداری تهران روز چهارشنبه ضمن بازدید از مؤسسه همشهری و شرکت در جلسه هیأت مدیره این مؤسسه بر پتانسیل مادی و معنوی مؤسسه همشهری تأکید کرد و اظهارداشت: «مؤسسه همشهری اکنون دارای سرمایه عظیم اجتماعی و سرمایه بی‌نظیر مادی است که لازم است تا این پتانسیل نهفته در همشهری به فعل تبدیل شود.»
به گزارش همشهری، حامد مظاهریان در این بازدید و جلسه بر حل مشکلات سال‌های اخیر مؤسسه همشهری تأکید کرد و افزود: «2معاونت منابع انسانی و معاونت برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورا با شفاف‌سازی‌ در کنار مؤسسه همشهری خواهند بود و باید مشکلات همشهری با دیدگاه مدیریت بحران حل شود.»
مظاهریان در ادامه ضمن بیان این سؤال که اکنون جایگاه همشهری در مدیریت شهری تهران کجاست؟ ادامه داد: «باید نگاه استراتژیک درون همشهری وجود داشته باشد و پرسید که اگر روزی این مؤسسه وجود نداشته باشد مدیریت شهری تهران و حرفه روزنامه‌نگاری چه ضربه‌ای خواهد خورد؟ و با این دیدگاه لازم است تا جایگاه حقیقی مؤسسه همشهری تعیین شود و با نگاه راهبردی تصمیم‌گیری لازم صورت پذیرد.»
در پایان معاون شهردار تهران با یادآوری اینکه تصمیم‌گیری‌های اشتباه مدیریتی چه ضربه‌ای می‌تواند برپیکره هر مؤسسه و سازمانی بزند، گفت: «در طول زمان تصمیم‌گیری‌های اشتباه مدیریتی هرچند کوچک سبب تحمیل هزینه‌های فراوانی برای سال‌ها شده است. سرگذشت شرکت‌هایی مثل نوکیا و ماکروسافت ازجمله اینگونه اقدامات و تصمیم‌گیری‌ها بوده که سال‌ها توان جبران اشتباه آن برای مدیرانشان وجود نخواهد داشت. تیم مدیریت شهری کنونی خواهان حل مشکلات همشهری است و نباید این فرصت استثنایی از دست برود.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید