• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 17 فروردین 1399
کد مطلب : 97600
+
-

با مردم

   نظارتی بر نحوه اطلاع‌رسانی آغاز به‌کار اصناف وجود ندارد
درحالی‌که مدام خبرهایی از نحوه فعالیت و حتی ساعات آغاز و پایان کاری اصناف در خبرها و فضاهای مجازی منتشر می‌شود، روسای اصناف مدام اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند. اگر این خبرها درست است مسئولان شفاف و دقیق اطلاع‌رسانی کنند و هیچ صنفی را نیز از قلم نیندازند، اگر اشتباه است که باعث اختلاف نظر بین مردم و رودررو شدن آنان به یکدیگر به بهانه‌های واهی می‌شود و جا دارد مسئولان اگر شایعه‌ای در کار است به‌طور جدی با آن برخورد کنند.

ودادیان از تهران

    قرص داپسون مورد استفاده بیماران پوستی بسیار نایاب است
قرص داپسون که مورد استفاده بیماران پوستی حاد است و برای آنان حیاتی محسوب می‌شود به کل نایاب شده و به‌خصوص در سال جدید اصلا یافت نمی‌شود. از مسئولان وزرات بهداشت تقاضای رسیدگی فوری دارم.
سامانی از شاهرود

   رانندگان حمل کالاهای اساسی فراموش‌شدگان خدمت‌رسانی 
واقعا رانندگان حمل کالاهای اساسی فراموش‌شدگان خدمت‌رسانی در این ایام بحرانی هستند که کمترین توجهی به آنها صورت نمی‌گیرد. نمونه بارز این موضوع مرحوم محمدتقی مهابادی راننده جوان کامیون کالاهای اساسی بود که روز دوازدهم فروردین با کالای تخت‌های بیمارستان به مقصد سیستان و بلوچستان راهی شد و در راه بازگشت کالاهای ترخیصی از بندر را با خود به استان البرز بازمی‌گرداند که در جاده ایرانشهر کامیون وی غارت و به ضرب گلوله کشته شد. واقعا از مسئولان تقاضا داریم به این اقشار زحمتکش که با جان خود بازی می‌کنند توجه داشته باشند.
حیدری از هشتگرد

   ترافیک روز 16فروردین بسیار نگران‌کننده بود
اینکه درست روز پایان تعطیلات تقویمی این میزان خودرو در تهران تردد می‌کنند به‌نحوی که ترافیک‌های ساکن ایجاد می‌شود این نگرانی را به‌وجود می‌آورد که آیا باید منتظر موج دوم کرونا باشیم. آیا این همه مصیبت و سختی که در این ایام کشیده‌ایم کافی نیست؟ مسئولان به‌صورت جدی مدیریت کنند.
حجتی از تهران 

   سمپاشی و ضدعفونی کننده‌های آسیب‌زا
ضمن تشکر از کسانی که زحمت ضدعفونی خودروها و خیابان‌ها را می‌کشند تقاضا می‌کنیم از موادی استفاده کنند که ریه‌های سالم ما را به خطر نیندازد. در کرج خودروی خود را برای ضدعفونی به پایگاه کرونا سپردم که متأسفانه رنگ صندلی‌ها و درها و داشبورد به‌طور کلی لک‌لک شده و قابل پاک شدن نیست.
جنانی از کرج

   سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان فراموش شدند
همزمانی وقوع سیل با شیوع کرونا و نیز دوری از پایتخت و محروم‌بودن مردم مناطق سیل‌زده در این مدت باعث شد این مردم کمتر دیده شوند و در کمترین حد امکانات و کمک دریافت کنند. قرنطینه شدن و رعایت بهداشت که بماند!
شهرک زهی از زاهدان

   طرح برخورد با اصناف متخلف از قرنطینه جدی باشد
به‌نظر می‌رسد برخی اصناف اصلا قرنطینه را جدی نگرفته‌اند برخی مغازه‌ها باز هستند و حتی شلوغ می‌شوند اما کسی نیست با آنها برخورد کند.
حسنی از محله آذری تهران

   سی‌تی‌اسکن اجباری از بیماران به بهانه کرونا
در برخی بیمارستان از همه بیماران با هر مشکلی سی‌تی‌اسکن می‌گیرند که هزینه‌ها باید آزاد پرداخت شود و بدون پاسخ سی‌تی‌اسکن حتی مریض بدحال شما را معاینه نمی‌کنند. آیا این کاسبکاری نیست؟
راستگو از تهران 

   صدا و سیما مردم را به سمت ناچیز گرفتن کرونا سوق می‌دهد
صدا و سیما از برخی مسئولان سخنانی پخش می‌کند مبنی براینکه شرایط عادی است یا همه‌‌چیز آرام است درحالی‌که واقعیت این است که معلوم نیست تا چه زمانی با این اپیدمی درگیر هستیم. در این شرایط آیا فقط هشدار دادن و بعد سخنان مسئولان مبنی بر همه‌‌چیز خوب است، کار درستی است؟ مردم زنجان که به صدا و سیما توجه می‌کنند اکنون با حرف‌های مسئولان فکر می‌کنند همه‌‌چیز واقعا آرام است.
مقدمی از زنجان

   جلوی شیادان طب اسلامی را با قاطعیت بگیرند
طب اسلامی حتما مواردی دارد که در کنار علم پزشکی و فناوری می‌تواند مفید باشد اما اگر کسی از این عنوان استفاده کرده و باعث مرگ‌ومیر، تجویز اشتباه یا ایجاد مشکل برای مردم شود توقع داریم قوه قضاییه با وی با جدیت برخورد کرده و اشد مجازات را برایش درنظر بگیرند.
حسینخانی از تهران

   نایاب شدن شکر به چه دلیل است؟
در کمتر فروشگاه و مغازه‌ای در کرج می‌توان شکر پیدا کرد. بعد از کلی جست‌وجو توانستیم در یک فروشگاه زنجیره‌ای شکر فله‌ای را کیلویی 8500 بخریم درحالی‌که قبلا کیلویی 6هزارتومان بود. آیا کمبود شکر به شیوع کرونا ربط دارد؟
یوسفی از کرج 

این خبر را به اشتراک بگذارید