• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 17 فروردین 1399
کد مطلب : 97598
+
-

خودکشی یکی از عاملان جنایت مهاباد

خودکشی یکی از عاملان جنایت مهاباد

درحالی‌که عاملان جنایت هولناک مهاباد که پس از قتل جوانی به نام صادق برمکی، جسد او را به آتش‌ کشیده بودند در انتظار اجرای حکم قصاص بودند، یکی از آنها در زندان خودکشی کرد و به زندگی خود پایان داد.
به گزارش همشهری، مهرماه 96و با پیدا شدن جسد سوخته‌ای حوالی روستای کهریز شهرستان مهاباد پرونده‌ای پیش روی پلیس قرار گرفت که خیلی زود یکی از جنجالی‌ترین پروند‌ه‌های جنایی سال لقب گرفت. مقتول پسری 19ساله به نام صادق بود که از چند روز پیش ناپدید شده بود و خانواده‌اش ماجرای گم شدن او را به پلیس گزارش کرده بودند. مادر صادق می‌گفت که پسرش آخرین بار همراه دوستانش برای تفریح از خانه خارج شده و پس از آن دیگر خبری از او نشده است.
یکی از دوستان صادق، دانیال نام داشت که با کشف یک فلش‌مموری از او و فیلم‌های هولناکی که داخل آن بود راز قتل صادق برملا شد. فیلم‌ها صحنه‌هایی را نمایش می‌داد که در آنها دانیال و دوستانش، صادق(مقتول) را سوار یک پراید کردند و بعد از اینکه او را به حاشیه روستا بردند، با ساطور چند ضربه به او زدند و او را غرق‌ درخون رها‌کردند و رفتند. این اما همه ماجرا نبود. آنها ساعاتی بعد به محلی که صادق را در آنجا رها کرده بودند، برگشتند و وقتی دیدند که او هنوز زنده است و تکان می‌خورد رویش بنزین ریختند و جسدش را آتش زدند. آنها از همه این صحنه‌ها فیلم و عکس سلفی گرفته بودند و همین فیلم‌ها باعث دستگیری 3متهم اصلی و جوانی شد که برای متهمان ساطور تهیه کرده بود. متهمان در بازجویی‌های اولیه مدعی شدند که انگیزه‌ آنها از جنایت دعوای دانیال (متهم ردیف اول) و صادق (مقتول) بر سر دختری به نام کیمیا بوده است. با این حال در ادامه خبرهایی منتشر شد که از ارتکاب جنایت با انگیزه‌های شیطان‌پرستی حکایت داشت. خبرها و نقل‌‌قول‌هایی که نشان می‌داد عاملان جنایت عضو یک فرقه شیطان‌پرستی شده و به همین دلیل دست به قتل دوستشان صادق زده بودند. با این حال نه در بازجویی‌های پلیسی و نه در جلسه محاکمه، انگیزه اصلی متهمان از این جنایت هولناک مشخص نشد و آنها درحالی‌که تلاش می‌کردند همدیگر را متهم اصلی جلوه دهند، با حکم قضات دادگاه به اتهام مشارکت در قتل عمدی به قصاص محکوم شدند. این حکم مدتی بعد در دیوانعالی کشور تأیید شد و درحالی‌که قرار بود هر3 جنایتکار با پرداخت تفاضل دیه از سوی خانواده مقتول به دار مجازات آویخته شوند، اواخر هفته گذشته از زندان خبر رسید که یکی از قاتلان به نام دانیال در زندان دست به‌خودکشی زده و به زندگی خود پایان داده است. با مرگ این فرد، خانواده مقتول منتظرند تا 2محکوم به قصاص دیگر پرونده به دار مجازات آویخته شوند و این پرونده برای همیشه مختومه شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید