• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 17 فروردین 1399
کد مطلب : 97599
+
-

کوتاه از حادثه

مرگ مرموز کارگری که از کرونا وحشت داشت
«اگرچه این روزها بیمار هستم اما کرونا ندارم؛ لطفا برای مردم ننویسید علت مرگش کرونا بود» این دست نوشته عجیب کارگر یک رستوران است که به طرز مشکوکی فوت شده بود.
به گزارش همشهری، ساعت 18:45یازدهمین روز از فروردین‌ماه مأمور کلانتری تجریش با قاضی مصطفی واحدی، کشیک جنایی تهران تماس گرفت و خبر از مرگ مرموز کارگر یک کافه رستوران در شمال تهران داد. پس از این تماس، قاضی جنایی دستور تحقیقات در این خصوص را صادر کرد و گروهی از مأموران تجسس پلیس آگاهی تهران برای بررسی موضوع، راهی محل حادثه شدند. قربانی جوانی 31ساله بود که جسدش در پله‌های رستوران افتاده بود. نخستین فردی که با جسد او روبه‌رو شده بود صاحب رستوران بود که در تحقیقات گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس، کافه رستورانم را تعطیل کرده بودم و کارگر‌ها به خانه هایشان رفته بودند به جز قربانی. او اهل تهران نبود و جایی برای خواب نداشت به همین دلیل اجازه دادم تا در رستورانم بماند. یک روز قبل از حادثه به رستوران سر زدم و او حالش خوب بود اما روز حادثه وقتی قدم در رستوران گذاشتم او را روی پله‌ها دیدم. بی‌حرکت بود و تکان نمی‌خورد. چندبار صدایش زدم اما جوابم را نداد وقتی بالای سرش حاضر شدم متوجه شدم که فوت شده است.
در ادامه مأموران تجسس دست نوشته‌ای از داخل جیب متوفی پیدا کرده بودند که نوشته بود:«من کرونا ندارم، مریض هستم اما خوب می‌شوم. اما مردم بدانید که من کرونا نداشته‌ام.» دراین شرایط قاضی جنایی دستور داد تا جسد کارگر جوان برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود. از سوی دیگر دستور بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته و تحقیق از کارگران دیگر رستوران را صادر کرد تا معمای مرگ کارگر جوان فاش شود.


فرار پس از تصادف مرگبار 
«وقتی تصادف کردیم و طناز به‌شدت آسیب دید، ترسیدم و فرار کردم». این گفته‌های پسری جوان است که در جریان مرگ دختر مورد علاقه‌اش در تصادف بازداشت شده است.
به گزارش همشهری، ساعت 5صبح 12فروردین، گزارش تصادف مرگباری به قاضی مصطفی واحدی، کشیک جنایی تهران اعلام شد. متوفی دختر جوانی بود که بررسی‌ها نشان می‌داد سرنشین خودروی پژو 206بوده است. ظاهرا راننده پژو که پسری جوان بود پس از برخورد با گاردریل و زخمی شدن دختر جوان و حضور اورژانس برای انتقال دختر مجروح به بیمارستان از صحنه تصادف فرار کرده بود. اگرچه دختر جوان برای درمان به بیمارستان انتقال یافت، اما به‌دلیل شدت خونریزی و صدمات، جانش را از دست داد. در این شرایط قاضی جنایی دستور بازداشت راننده خودروی 206را صادر کرد. او بازداشت شد و در بازجویی‌ها گفت:چند‌ماه قبل در یک گروه تلگرامی با طناز آشنا شدم، اما چند‌ماه بعد از دوستی مان، دچار اختلاف شدیم. می‌خواستم به این رابطه پایان بدهم اما طناز دست بردار نبود و اصرار به ادامه رابطه داشت. شب حادثه با طناز قرار داشتم. او سوار ماشینم شد و با هم درگیر شدیم. آن شب مشروبات الکلی مصرف کرده بودم و حال خوبی نداشتم. ناگهان تعادلم را از دست دادم و با گاردریل برخورد کردم. وی ادامه داد: پس از آنکه اورژانس رسید و در حال انتقال طناز به بیمارستان بود ترسیدم و فرار کردم. با دستور قاضی جنایی این پسرجوان بازداشت شده و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید