• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 25 اسفند 1398
کد مطلب : 97300
+
-

سرانجام قهرمان لیگ 19

سازمان لیگ ایران منتظر تصمیم نهایی لیگ‌های اروپایی است


برگزاری رقابت‌های فوتبال لیگ ایران مانند بیشتر مسابقات فوتبال دنیا فعلا تعلیق شده است. مسئولان سازمان لیگ تلاش زیادی کردند تا لیگ را هر طور شده ادامه دهند اما ستاد مبارزه با ویروس کرونا جلوی تصمیم سازمان لیگ را گرفت. سازمان لیگ اواخر هفته گذشته برنامه جدید هفته‌های بیست و دوم تا بیست و چهارم لیگ را اعلام کرد. با وجود این ستاد مبارزه با کرونای وزارت ورزش در تصمیم جدید دستور داد تمام مسابقات ورزشی تا پایان فروردین تعطیل و برگزار نشود.
در این شرایط حالا خبر می‌رسد که احتمال پایان یافتن زودهنگام لیگ درصورت ادامه شیوع بیماری بیش از گذشته وجود دارد و شاید لیگ 19نیمه‌کاره لغو شود. شنیده‌ها حاکی از این است که مسئولان سازمان لیگ در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرده‌اند که با توجه به ‌احتمال پایان یافتن زودهنگام لیگ‌های اروپایی و انتخاب تیم صدرنشین به‌عنوان قهرمان، این اتفاق در مورد لیگ ایران هم رقم بخورد. گویا این پیشنهاد سازمان لیگ با مخالفت فدراسیون فوتبال روبه‌رو شده است. فدراسیون اعلام کرده که این تصمیم باعث هرج و مرج در فوتبال ایران خواهد شد و از طرفی هنوز مشخص نیست لیگ‌های معتبری مانند اسپانیا و آلمان و انگلیس چه تصمیمی خواهند گرفت و بعد از مشخص شدن وضعیت لیگ‌های آنها در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد.
نکته اینجاست که هم‌اکنون پرسپولیس با 10امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار دارد اما با توجه به 9بازی باقیمانده  تا پایان لیگ هنوز قهرمانی این تیم قطعی نیست و به همین دلیل قطعا تیم‌های دیگر با این تصمیم موافقت نخواهند کرد و بعید است انتخاب صدرنشین فعلی به‌عنوان قهرمان با موافقت سایر تیم‌ها همراه باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید