• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 25 اسفند 1398
کد مطلب : 97263
+
-

نکته بازی

روش مدرن شما را هم می‌بینیم
مهدی رسول‌پناه که به تازگی سرپرست باشگاه پرسپولیس شده، گفته: «دیگر نمی‌شود تیم را با روش‌های منسوخ اداره کرد.» به هر حال روشن است که کنایه سرپرست جدید به مدیرعامل سابق باشگاه یعنی محمدحسن انصاری‌فرد است . طبیعتا مدافع سیستم مدیریتی انصاری‌فرد نیستیم اما حالا این گوی و این میدان، منتظر می‌مانیم تا سیستم مدیریتی مدرن جناب رسول‌پناه را ببینیم. به هر حال تا اینجای کار که حضور ایشان بدون سابقه روشن ورزشی در پرسپولیس، بی‌شباهت به الگوی ناکارآمد «صندلی‌فروشی» در هیأت‌مدیره سرخابی‌ها نبوده است؛ فرمولی که براساس آن برخی چهره‌های سرمایه‌دار به پرسپولیس و استقلال کمک مالی می‌کنند و در ازای آن عضو هیأت‌مدیره می‌شوند. این الان خیلی مدرن است؟

بگذارید حداقل آنها «حق پخش» بگیرند
جواد خیابانی گلایه کرده که چرا بعضی از میهمانان شناخته‌شده برای حضور در برنامه‌های تلویزیونی درخواست پول می‌کنند. ظاهرا برخی میهمانان به‌خود جواد گفته‌اند برای حضور در برنامه او 30 میلیون تومان می‌خواهند. البته ما کار این دسته از میهمانان را تأیید نمی‌کنیم اما این نکته هم که تلویزیون ایران به «مفت‌بری» عادت دیرینه دارد قابل کتمان نیست. گردن این رسانه چنان کلفت است که در طول تمام سال‌های گذشته هیچ‌کدام از تلاش‌ها برای دریافت حق پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال به نتیجه نرسیده و تازه اخیرا در میکسد‌زون و نشست‌های خبری هم برای صداوسیما حق انحصاری جدید درست کرده‌اند. حالا بد نیست لااقل نیمچه سلبریتی‌ها که زورشان می‌رسد تلویزیون را اذیت کنند و لااقل برای خودشان حق پخش بخواهند!

به‌به؛ چه مشاوران خوبی!
کریم انصاری‌فرد به یک روزنامه قطری گفته: «با توصیه طارمی و رضاییان به السیلیه آمدم و حداقل تا تابستان 2021در این تیم خواهم ماند.» طبیعتا حق کریم بازی در یک تیم خیلی بزرگ‌تر است اما وقتی به اسم مشاوران او نگاه می‌کنیم، می‌فهمیم انصاری‌فرد چرا روزهای طلایی عمر بازیگری‌اش را در السیلیه هدر می‌دهد. او برای این انتخاب از رامین رضاییانی مشورت گرفته که خودش با آن همه استعداد در جناح راست الشحانیه، قعرنشین لیگ ستارگان در حال اتلاف وقت است. رامین یک‌بار هم در زمینه لژیونر شدن در اروپا به مهدی طارمی مشورت داد که حاصلش آن انتقال تاریخی به ریزه‌اسپور، محرومیت پرسپولیس و سایر قضایا بود. خود مهدی آنقدر انتقال به اروپا را کش داد که وقتی الان در 27سالگی در ریوآوه پرتغال می‌درخشد، همه حسرت دیر شدن این جابه‌جایی را می‌خورند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید