• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 23 اسفند 1396
کد مطلب : 9680
+
-

تهران امروز

تهران امروز

در فاصله 5روز به پایان سال96 فردا هوای تهران هیچ تفاوتی با روزهای ابتدایی بهار نخواهد داشت. فردا 24اسفند هوای تهران آفتابی‌است؛ بدون حتی یک لکه ابر. این آخر هفته، دمای هوای تهران به 21درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد که فرصت خوبی برای قدم‌زدن در شهر و انجام کارهای باقیمانده پیش از پایان سال است. فرداشب هم دمای هوا در سردترین لحظه‌ها به 12درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد که رسما گرم است.

فردا اگر برای انجام کارهای روزمره از حوالی حسینیه ارشاد عبور کردید، حتما چند دقیقه‌ای به داخل ساختمان بروید. کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد در ادامه روند برگزاری نمایشگاه‌های موضوعی کتاب، از ۱۹اسفند به مناسبت روز شادی، نمایشگاه هفتگی برپا ‌کرده و فردا 24اسفند آخرین روز برگزاری این نمایشگاه است. نمایشگاه هفتگی کتاب روز شادی به مناسبت نزدیک‌شدن به روز جهانی شادی (۲۰مارس) برپا شده است.

هر قدر هم مشغله‌های روزمره زیاد باشد، باز هم لحظه‌هایی هست که آدم، حوصله‌اش سر می‌رود. در این لحظه‌ها معمولا گوشی‌ها با بازی‌ها و شبکه‌های مجازی به داد آدم می‌رسند و این هم پیشنهادی در همین زمینه است:  Storehouse برنامه‌ای جذاب ‌است و به شما این امکان را می‌دهد که عکس‌ها و فیلم‌هایتان را با هم تلفیق و به‌صورت یک داستان، روایت کنید. شما می‌توانید فایل‌های تصویری‌تان را در شبکه‌های اجتماعی هم به اشتراک بگذارید.

این خبر را به اشتراک بگذارید