• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
چهار شنبه 14 اسفند 1398
کد مطلب : 96490
+
-

با مردم

با مردم

  خیابان اصلی کمالشهر در بارندگی‌ها زیر آب می‌رود
خیابان اصلی کمالشهر که بخشی از مسیر قدیمی تهران به قزوین محسوب می‌شده است و اکنون جمعیت شهری اطراف آن پراکنده شده و اغلب پرترافیک است با یک بارندگی جزئی زیر آب می‌رود و ماشین‌ها به‌جای رانندگی در آن قایقرانی می‌کنند و چه خسارت‌هایی که به ماشین‌ها وارد نمی‌شود. از مسئولان شهرداری کمالشهر تقاضا داریم به‌جای پمپ آوردن و تخلیه آب یک‌بار برای همیشه مشکل شیب نامناسب و تراز این جاده را حل کنند.
پورمنصور از کمالشهر کرج

   آلودگی آب برخی روستاهای خراسان جنوبی
آب برخی روستاهای خراسان جنوبی که از قنات تامین می‌شوند دچار آلودگی شده‌اند و چندین‌ماه است که مسئولان مدام قول برطرف شدن این آلودگی را می‌دهند. ولی هم‌اکنون که 3 بیمار کرونایی هم در استان شناسایی شده، همچنان آب برخی روستاها آلوده است.
زیراچی از سنگ آباد بیرجند

  برخی راه‌های روستایی لرستان همچنان مسدود است
چند روز پس از سیل اسفند امسال تعدادی از راه‌های روستایی لرستان همچنان مسدود و دسترسی مردم به امکانات بهداشتی ناچیز است. تمام مناطق سیل‌زده بوی نم می‌دهد که می‌تواند زمینه ساز توسعه ویروس کرونا باشد.
حسینی از لرستان 

  عرضه الکل و مواد ضدعفونی تقلبی مورد نظارت قرارگیرد
چند روز قبل در شمال شهر تهران الکل خریداری کردم تا به‌عنوان ماده ضدعفونی‌کننده در شرایطی که ژل شست‌وشوی دست نایاب است از آن استفاده کنم. متأسفانه بعد از باز کردن بطری نیم لیتری و قاطی کردن آن با آب و اسپری کردنش متوجه شدم که این ماده الکل نیست وفقط اندکی بوی الکل می‌دهد. چرا با جان و روان مردم بازی می‌کنند؟ از مسئولان توقع نظارت و برخورد قاطع داریم.
صافدل از آجودانیه

   پذیرش بیماران کرونایی در همه بیمارستان‌ها اصولی نیست
برادرم در اثر ضربه مغزی در بیمارستان قائم بوشهر بستری شده است و در همین بیمارستان بیماران کرونایی هم پذیرش می‌شوند. چه‌کسی پاسخگوی امثال برادر من است که توان هیچ دفاعی از خود در برابر ویروس کرونا را ندارند.
شیخی از بوشهر

  بهسازی خیابان صفا رها نشود
بعد از سال‌ها چشم انتظاری به‌همت شهرداری بهسازی خیابان صفا در منطقه13 شهرداری تهران آغاز شد که از بداقبالی با شیوع کرونا تداخل پیدا کرد. تقاضای مردم منطقه این است که به هیچ وجه کاری که با پیگیری‌های بسیار آغاز شده به حال خود رها نشود. زیرا اکنون که اقدام به تخریب برخی فضاها و ساختمان‌های قدیمی ، متروکه و مخروبه می‌شود، علاوه بر نازیبا شدن چهره شهر خطرات بیشتری جان ساکنان محله را تهدید می‌کند.
رنجبر از تهران

   بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان تجهیزات ندارد
با وجود حضور مجموعه عظیم نفت در استان، بیمارستان امام خمینی کنگان تجهیزات بیمارستانی کافی در اختیار ندارد تا در شرایط اضطراری کنونی راهگشای مشکلات باشد. از مسئولان توقع می‌رود به این موضوع دقت و توجه کنند.
ذهبیان از کنگان 

   ورزش روزانه فراموش نشود
هرچند که امکان ورزش در فضای باز و باشگاه‌ها نیست، اما خود قرنطینگی در شرایط شیوع کرونا نباید باعث شود ورزش را فراموش کنیم چون امکان دارد دچار کسالت و رخوتی شویم که در آستانه بهار، مناسب سلامت جسم نیست.
ذاکری از تهران

  تعطیلی برخی مطب‌ها برای بیماران مشکل‌ساز شده است
برخی مطب‌های تخصصی به‌دلیل شیوع کرونا تعطیل شده‌اند که این موضوع مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است. با فرض اینکه همه این تعطیلی‌ها به‌دلیل خدمت‌رسانی در ستادها و مراکز بهداشتی و بیمارستانی مرتبط با کرونا باشد، یکی مشخص کند تکلیف بیمار کلیوی و قلبی و عروقی که باید مرتب ویزیت شود چیست؟
رستگار از تهرانپارس

این خبر را به اشتراک بگذارید