• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
چهار شنبه 14 اسفند 1398
کد مطلب : 96487
+
-

دزدان، کودک ربوده‌شده را پس دادند

سارقان خودرو وقتی متوجه شدند کودک دوماهه‌ای داخل ماشین است، خودرو را به همراه کودک پس دادند. 

به‌گزارش همشهری، رئیس ‌کلانتری۱۴۸ تهران گفت: نیمه‌شب یازدهم اسفند مردی سراسیمه با پلیس تماس گرفت و خبر از سرقت خودروی پژوی خود داد. او می‌گفت که کودک دوماهه‌اش نیز داخل خودرو بوده و تیمی از مأموران به‌سرعت راهی آنجا شدند. سرهنگ پیمان لطیفی ادامه داد: مأموران با حضور در محل با پدر و مادری آشفته و نگران روبه‌رو شدند. پدر جوان گفت که همسرش برای خرید از خودرو پیاده شده بود و درحالی‌که پسر دوماهه‌اش در صندلی عقب خواب بود، خودش برای کمک به همسرش لحظاتی از خودروی روشن پیاده شد که ناگهان ۲جوان سوار بر خودرو شده و با سرعت پا به فرار گذاشتند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع مشخصات خودرو به گشت‌های پلیسی مخابره شد و در ادامه زن جوان که بی‌تابی می‌کرد، گفت که گوشی موبایلش را داخل خودرو جا گذاشته است. در این مرحله یکی از مأموران با تلفن همراه زن جوان تماس گرفت. یکی از سارقان گوشی موبایل را جواب داد. مأمور پلیس نیز با او شروع به صحبت کرد و سارق گفت که حال بچه خوب است و خودرو را تا لحظاتی دیگر در یک کوچه بالاتر از کلانتری و پشت یک کامیون پارک می‌کند و برای اینکه بچه سرما نخورد بخاری خودرو را نیز روشن گذاشته است.
وی تصریح کرد: به این ترتیب مأموران همراه با پدر و مادر کودک به محل مراجعه کردند و خودرو کشف شد و کودک دوماهه نیز به آغوش خانواده بازگشت.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید