• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
چهار شنبه 14 اسفند 1398
کد مطلب : 96489
+
-

بازداشت کارگردان در مرگ اسرارآمیز همسرش

به‌دنبال مرگ اسرارآمیز زن عکاس، همسر او که کارگردان تئاتر است برای انجام تحقیقات بازداشت شده است. 

به‌گزارش همشهری، شامگاه دوشنبه به قاضی مصطفی واحدی، کشیک جنایی تهران خبر رسید زنی 36ساله به طرز مرموزی جان باخته است. جسد او در خانه‌اش که آپارتمانی در طبقه چهارم بود کشف شده که قاضی جنایی به ‌همراه تیم تجسس پلیس آگاهی تهران در محل حاضر شدند. متوفی عکاس سینما، تئاتر و تلویزیون و همسرش که پسردایی‌اش می‌شد کارگردان تئاتر بود. نخستین فردی که با جسد روبه‌رو شده بود شوهر این زن بود. وی گفت: من و همسرم در پروژه‌های مختلف کار می‌کردیم. 
او اما این چند روز در خانه بود و من برای انجام کار از خانه بیرون می‌رفتم. او مدام بهانه می‌گرفت که زود به خانه بروم و کمتر بیرون باشم. در خانه ماندن او را کلافه کرده بود و روز حادثه هم طبق معمول همیشه از خانه خارج شدم و او خواب بود. حدود ساعت19:30 برگشتم؛ اما هرچه زنگ زدم کسی در را باز نکرد. 

من هیچ‌وقت دسته کلید نداشتم و چون اکثرا با همسرم بر سر پروژه‌های کاری بودیم او دسته کلید همراهش بود. چون کلید نداشتم به سراغ کلیدساز رفتم تا قفل در را باز کند. وقتی وارد خانه شدم همسرم را صدا زدم اما پاسخی نشنیدم. به اتاق خواب رفتم و همسرم را دیدم که از حال رفته و روی تخت افتاده بود. فورا به اورژانس زنگ زدم و وقتی رسیدند متوجه شدم فوت شده است.
اورژانس پس از معاینه اولیه از جسد اعلام کرد که علت مرگ وی احتمالا به‌دلیل مسمومیت یا خفگی است. با این حال با دستور قاضی، جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت تا علت اصلی مرگ این زن عکاس مشخص شود. در ادامه تیم تحقیق متوجه آثار خراش روی صورت و دستان متوفی شد که این نشان از درگیری پیش از مرگش می‌داد. این درحالی بود که روی دست و صورت همسر وی نیز آثار خراش وجود داشت.

این مرد بار دیگر در این خصوص مورد بازجویی قرار گرفت که چنین گفت: شب قبل از حادثه با همسرم درگیر شدیم بر سر همین موضوع که چرا زود به خانه نمی‌روم و کارم این همه ساعت طول می‌کشد. او بعد از آن به اتاق رفت و خوابید. صبح هم من برای رفتن به محل کارم از خانه خارج شدم ودیگر از او خبری نداشتم.
با انجام تحقیقات میدانی، قاضی جنایی دستور بازداشت شوهر این زن راصادر کرد تا علت اصلی مرگ متوفی مشخص شود. از سوی دیگر بازجویی از شوهر وی ادامه دارد تا معمای این حادثه آشکار شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید