• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 11 اسفند 1398
کد مطلب : 96298
+
-

در حاشیه سیاست

عضو مجمع در کما نیست
شایعه به‌کما‌رفتن سیدمحمد میرمحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تکذیب شد. به گزارش ایسنا، سیدمحمد میرمحمدی از روز یکشنبه هفته گذشته در بیمارستان مسیح دانشوری به‌علت مشکوک‌بودن به بیماری کرونا بستری شد. از روز دوشنبه اعلام شد که تست کرونای وی مثبت بوده و سپس تحت درمان قرار گرفت. روز گذشته دکترهای بیمارستان خبر دادند که سطح اکسیژن خون وی مناسب شده ‌و شایعه به کما رفتن این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صحت ندارد.

راهکار سخنگو برای جلوگیری از اشاعه کرونا
اتفاقات پیش‌آمده در نشست خبری پیشین ‌علی ربیعی، سخنگوی دولت و ابتلای ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آن جلسه، موجب شد نشست این هفته سخنگوی دولت به‌دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به شکل ویدئو‌کنفرانس و از راه دور برگزار شود. به گزارش ایرنا، حریرچی روز ششم اسفندماه با انتشار ویدئویی از ابتلای خود به ویروس کرونا خبر داد و گفت که مطمئن باشید کرونا را شکست می‌دهیم. این ویروس دمکرات است و مسئول و غیرمسئول نمی‌شناسد. درمان مؤثر برای آن داریم. حواس‌تان به‌خودتان باشد و مراقب پزشکان و پرستاران هم باشید که با فداکاری و جانفشانی خدمت می‌کنند.

تولید فایل جعلی حریرچی در آلبانی
رامین پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتای ناجا درباره فایل منتسب به ایرج حریرچی، معاون وزیر بهداشت که در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: این فایل توسط یک پایگاه خبری در خارج از مرزهای آبی و خاکی ایران و در کشور آلبانی تولید و در فضای مجازی منتشر شده است. به گزارش ایلنا، وی گفت: این فایل صوتی که به آقای دکتر حریرچی منتسب شده بود، به پلیس فتا ارجاع داده شد و در اداره دیجیتال پلیس فتا مورد بررسی قرار گرفت. این فایل صوتی قطعا کذب است. معاون اجتماعی پلیس فتای ناجا خاطرنشان کرد: متأسفانه معاندین و منافقان دشمنی دیرینه‌ای با نظام جمهوری اسلامی ایران دارند و در مناسبت‌ها و اتفاقات مختلفی که در کشور می‌افتد، با بزرگ‌نمایی سعی در ایجاد تشویش و نگرانی خانواده‌ها دارند. آلبانی مقر استقرار منافقین در اردوگاهی به نام کمپ تیراناست.

پورمحمدی کرونا دارد؟
یک منبع آگاه در جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با ایلنا، درباره خبر بستری‌شدن مصطفی پورمحمدی، عضو جامعه روحانیت مبارز و مشاور رئیس قوه قضاییه، گفت: آقای پورمحمدی 2روز پیش به‌علت اینکه تب داشتند، به بیمارستان مسیح دانشوری مراجعه کرده و بستری شدند. وی با بیان اینکه مشکل خاصی در مورد پورمحمدی وجود ندارد و به‌زودی مرخص خواهد شد، گفت: ایشان تب بالایی داشتند و بعد از 2 تا 3روز مقاومت در نهایت به بیمارستان مراجعه کردند اما هنوز تست کرونا از ایشان گرفته نشده است؛ مشکلی وجود ندارد و به‌زودی مرخص می‌شوند.

این خبر را به اشتراک بگذارید