• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
سه شنبه 29 بهمن 1398
کد مطلب : 95373
+
-

صدور گواهی سلامت برای دانشجویان بازگشته از چین

صدور گواهی سلامت برای دانشجویان بازگشته از چین

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت از صدور گواهی سلامت برای همه ۵۷ نفر دانشجوی ایرانی بازگشته از ووهان چین که در قرنطینه کرونا به‌سرمی‌برند، خبر داد. 
کیانوش جهانپور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه امروز (سه‌شنبه) ۱۴روز قرنطینه دانشجویان ایرانی بازگشته از ووهان چین به پایان می‌رسد، گفت: خوشبختانه تمام این ۵۷ نفر در سلامت کامل به‌سرمی‌برند و امروز با پایان مدت قرنطینه، به آغوش خانواده‌هایشان بازمی‌گردند. وی با اشاره به روند مراقبت از هموطنان و دانشجویان مقیم ووهان که طی پروازی اختصاصی به کشور بازگشته و به‌مدت ۱۰ روز در هتلی اطراف تهران در قرنطینه بودند، نیز گفت: در تمام روزهای قرنطینه تمام این ۵۷ نفر از هموطنان‌مان روزانه 2بار توسط تیم پزشکی مورد معاینه قرار می‌گرفتند و آزمایش PCR  هم از این عزیزان انجام شد.
درنهایت نیز با توجه به نرمال‌بودن جواب آزمایش‌های کروناویروس و همچنین علائم عمومی مطلوب و حال عمومی مناسب، گواهی سلامت همه آنها صادر و تحویل‌شان شد. 
جهانپور با تأکید بر اینکه حال عمومی این هموطنان‌مان مطلوب و مناسب است، گفت: سه‌شنبه همه این ۵۷ نفر به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازخواهند گشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید