• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 23 بهمن 1398
کد مطلب : 94905
+
-

با مردم

با مردم








گرانفروشی نان به بهانه چند عدد کنجد
بسیاری از نانوایی‌ها به بهانه نان کنجدی یا نان سبزی و... با ریختن چند دانه از این مواد، نان را دو تا دو و نیم برابر قیمت آن می‌فروشند. کل کنجدهای روی نان سنگکی که من خریدم 30عدد نبود، آن وقت دوبرابر قیمت نان معمولی برایش پول پرداختم. واقعا چه‌کسی مسئول این مدل گرانفروشی و تقلب است؟
کاتبی از تهران

چرا به خانواده‌های بازنشسته و مستأجر، کمک‌معیشت نرسید
من و همسرم، هر دو بازنشسته و یارانه‌بگیر و مستأجر هستیم و هر دو فاقد هرگونه شغل و ثروت و درآمد دیگری جز حقوق بازنشستگی بخور و نمیر هستیم. با این وصف چرا به خانوار ما، یارانه معیشتی پرداخت نمی‌شود؟
کاویان از اصفهان

پرندگان پارک ملت غمگین هستند
به تماشای پارک ملت تهران مشغول بودم که متأسفانه مشاهده کردم که پرنده‌های باغ‌وحش پارک، بسیار غمگین و افسرده هستند، آیا حق و حقوق فقط برای انسان‌هاست. بهتر نیست این حیوانات هر چند‌ماه یک‌بار با حیوانی دیگر جایگزین شوند تا رنج اسیری بین آنها تقسیم شود.
علیرضا سلیمانی از تهران

ترافیک مرزن‌آباد به‌دلیل مشکلات جاده است
جاده مرزن‌آباد در دوطرف جاده مشکلات بسیاری را برای خودروهای عبوری ایجاد می‌کند. در این جاده قسمت‌های وسیعی در دوطرف جاده به‌علت تخریب آسفالت به‌صورت عمیق، علاوه بر آسیب به‌خودروهای عبوری، ترافیک نیز ایجاد کرده است. از مسئولان شهرداری و راهداری تقاضای رسیدگی داریم.
احمد ارکانی از مرزن‌آباد مازندران

موضوع مرغ‌های تریاک‌زده بسیار نگران‌کننده است
درحالی‌که والدین و خانواده‌ها سعی می‌کنند تغذیه فرزندانشان را با هر ‌آنچه در توان دارند، سامان دهند، اینکه مرغ‌های آلوده به تریاک در جامعه توزیع شود، واقعا فاجعه‌بار است. از بین گوشت‌ها، تهیه گوشت مرغ نسبت به دیگر انواع گوشت اندکی آسان‌تر است که حالا معلوم می‌شود از آن هم باید صرف‌نظر کنیم.
گرانقدر از تهران

مسئولان گیلان برای بحران برف آماده نیستند
اکنون 2 روز است که در رشت برف شدید می‌بارد. تاکنون چندین بار آب و برق قطع شده است، اداره برق جواب تلفن‌ها را نمی‌دهد و جاده‌ها هم وضعیت خوبی ندارند. آیا مدیریت شهری و مسئولان برنامه‌ریزی دارند که براساس آن، حوادث برف بهمن سال 83 تکرار نشود؟
عباسی از رشت

افزایش 15درصدی حقوق بازنشستگان یعنی ندیدن آنها
من یک میلیون و 600هزار تومان حقوق می‌گیرم و افزایش 15درصدی حقوق بازنشستگان در سال آینده یعنی به حقوق دریافتی من حدود 250هزار تومان اضافه می‌شود. مسئولان بگویند با گرانی‌هایی که همه‌ساله در آغاز سال جدید داریم امثال من با این 15درصد چه کنند؟ مسئولان به داد بازنشستگان برسید!
مدیرزاده از تهران

مجرمان سابقه‌دار چرا آزاد می‌شوند
خبری منتشر شده بود که یک گروگانگیر که برای چندمین‌بار کار خلاف کرده از زندان حالا با بخشش، وثیقه یا هر نحو دیگری بیرون آمده است. واقعا سؤال این است که اگر کسی چنین سوابقی دارد، چرا دوباره آزاد می‌شود. این افراد باید تا پایان عمر در حصار باشند.
هادی‌پور از یزد

بیمه تکمیلی ناکارآمد برای بازنشستگان
بیمه تکمیلی که برای بازنشستگان در نظر گرفته‌اند در هیچ روز سختی همراه و یار بازنشستگان نیست. من و همسرم هر دو بازنشسته هستیم و 10سال است که پول بیمه تکمیلی می‌دهیم. امسال پیش‌آمد که از این بیمه برای آنژیوی قلبم استفاده کنم. وقتی برای گرفتن نامه مراجعه کردم، گفتند هزینه آنژیو مازاد بر تعهدات بیمه است! آیا این کاسبی از من بازنشسته و امثال من نیست که پس از 10سال نتوانم برای یک آنژیو از بیمه تکمیلی خود استفاده کنم؟
حسینی از تهران

کنده‌کاری لاین کندرو بزرگراه آزادگان 8ماهه شد!
حدود 8‌ماه است لاین کندرو سمت شهرک مرتضی گرد بزرگراه آزادگان به‌صورت کنده‌کاری شده رها شده است و مردم این منطقه در سختی و عذابند. لطفا مسئولان هرچه زودتر رسیدگی فرمایند.
حسین‌زاده از تهران 

همسان‌سازی‌ حقوق بازنشستگان؛ رؤیای سوخته 
مسئولان در حالی از همسان‌سازی‌ حقوق بازنشستگان حرف می‌زنند که اصرار دارند قانون برنامه ششم توسعه دقیق اجرا شود. با این حجم از گرانی و گرفتاری، همسان‌سازی‌ حقوق‌ها می‌توانست اندکی راهگشا باشد. من به‌عنوان بازنشسته 15سال قبل با 30سال سابقه خدمت یک میلیون و 600هزار تومان می‌گیرم و کسی که امسال بازنشسته شود با این سابقه، دوبرابر من دریافتی خواهد داشت.
خادمی از کرج

این خبر را به اشتراک بگذارید