• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 23 بهمن 1398
کد مطلب : 94896
+
-

مادر این کودکان یک سال پیش در تصادف جانش را از دست داده بود

مرگ دردناک 3پسربچه در انفجار گاز

داخلی
مرگ دردناک 3پسربچه در انفجار گاز


3پسربچه به همراه عمه‌شان در آتش‌سوزی و انفجار گاز در خانه‌ای در خراسان شمالی جانشان را از دست دادند. به گزارش همشهری، این حادثه شامگاه چهارشنبه گذشته در طبقه اول ساختمانی دو طبقه در شهرستان اسفراین رخ داد و وقتی مأموران پلیس راهی محل حادثه شدند با اجساد 3پسربچه و زنی جوان در داخل خانه روبه‌رو شدند. پیکرهای 3پسربچه که همگی برادر بودند در داخل پذیرایی پیدا شد و جسد زن جوان که عمه آنها بود در داخل اتاق خواب.
از سوی دیگر آثار سوختگی و آتش‌سوزی در داخل خانه مشاهده می‌شد و بررسی‌های اولیه از این حکایت داشت که حادثه به‌دلیل نشت گاز رخ داده است.
یکی از همسایه‌ها در تشریح این حادثه دردناک به همشهری گفت: پسربچه‌های فوت شده 11ساله، 7‌ساله و 3ساله هستند. سال گذشته بود که آنها مادرشان را در  حادثه تصادف از دست دادند. این درحالی بود که کار پدرشان در یکی از استان‌های جنوب شرقی، و او مجبور بود که خانه‌شان را هر چند روز یک‌بار ترک کند و به محل کارش برود.  
وی ادامه داد: پس از فوت مادر خانواده، نگهداری از بچه‌ها برای پدرشان سخت بود. خصوصا اینکه وی می‌بایست مدام در سفر باشد. برای همین بود که از خواهرش یعنی عمه بچه‌ها خواسته بود که برای مراقبت از آنها به خانه‌شان برود و او که زنی تنها و مجرد بود قبول کرده بود از آنها مراقبت کند.

جزئیات حادثه
مرد همسایه‌ افزود: شامگاه چهارشنبه بود و من و همسرم در خانه بودیم. ما مستأجر پدربزرگ قربانیان هستیم و در طبقه بالای خانه آنها زندگی می‌کنیم. آن شب ناگهان صدای شبیه صدای انفجار آمد. احساس کردم که صدا از پشت‌بام آمده و چون نمی‌توانستم راه بروم و از طرفی می‌ترسیدم همسرم را تنها به پشت‌بام بفرستم، برای همین با پلیس تماس گرفتم. دقایقی بعد مأموران آمدند و پشت‌بام رفتند و آنجا را گشتند اما چیز مشکوکی نبود. بعد هم به ما اطمینان دادند که اتفاقی رخ نداده و خانه را ترک کردند. آن شب خوابیدیم و صبح برای انجام کاری خانه را ترک کردم. وقتی به خانه برگشتم، متوجه بوی عجیبی شدم. بویی شبیه سوختن پارچه. بو آنقدر شدید بود که من و همسرم را آزار می‌داد و به‌نظر می‌رسید از طبقه پایین می‌آید. برای همین با پدربزرگ قربانیان تماس گرفتم. او گفت که برای انجام کاری به تهران رفته و خودش هم هر چه به خانه قربانیان زنگ می‌زند، کسی تلفن را جواب نمی‌دهد. او از من خواست که ماجرا را به یکی از اقوامشان که در آن حوالی زندگی می‌کند اطلاع بدهم. من هم با او تماس گرفتم و وی به خانه آمد.

صحنه هولناک
این شاهد عینی ادامه داد: وقتی آن مرد آمد، بوی سوختگی بیشتر هم شده بود و دیگر شکی نداشتیم که در طبقه پایین اتفاقی رخ داده است. او به داخل حیاط رفت و شیشه پنجره را شکست تا ببیند ماجرا چیست و همان لحظه دود زیادی از داخل خانه بیرون زد. دود آنقدر غلیظ بود که داخل خانه چیزی پیدا نبود. پس از آن هر چه بچه‌ها و عمه آنها را صدا زد، جوابی نشنید و ماجرا را به پلیس و آتش‌نشانی اطلاع داد.
براساس این گزارش، حوالی ظهر پنجشنبه بود که آتش‌نشانان راهی محل حادثه شدند و پس از انجام اقدامات ایمنی وارد خانه شده و در میان دود غلیظی که آنجا را پر کرده بود با اجساد قربانیان روبه‌رو شدند. وقتی اجساد به بیرون از خانه منتقل شدند، معلوم شد که همگی آنها از ساعت‌‌‌ها قبل جانشان را از دست داده‌‌اند و به‌نظر می‌رسید که حادثه انفجار و آتش‌سوزی به‌دلیل نشت گاز رخ داده است.
به گفته یکی دیگر از همسایه‌ها، پس از این ماجرا مأموران آگاهی هم به محل حادثه آمدند و با بررسی دوربین‌ مداربسته یکی از خانه‌های محل و تحقیق از همسایه‌ها به‌دنبال مشخص کردن علت اصلی مرگ دردناک این 3کودک هستند.
در همین حال فرمانده انتظامی خراسان شمالی نیز نشت گاز و انفجار را علت مرگ قربانیان عنوان کرد و گفت: بررسی‌ها برای تشخیص علت دقیق این حادثه و نحوه وقوع و جزئیات آن در دست اجرا‌ست.

این خبر را به اشتراک بگذارید