• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 21 بهمن 1398
کد مطلب : 94808
+
-

با مردم

با مردم










ادامه صفوف طولانی دریافت کپسول گاز در زاهدان 

به‌رغم وعده‌هایی که مسئولان برای حل مشکل گازرسانی با کپسول مایع به مردم استان سیستان و بلوچستان داده‌اند اما در شهرهای مختلف استان مردم سیل زده همچنان مشکل تامین گاز دارند. این در حالی است که گاز کم نیست و می‌توان در بازار آزاد به چند برابر قیمت آن را تهیه کرد، اما در صف‌های گاز دولتی تعداد محدودی توزیع شده و مردم ساعات طولانی در صف گاز معطل می‌شوند.
میرشکوری از زاهدان

سیستم تهویه مترو مجهز به مواد ضدعفونی باشد
در شرایطی که همه نگران ورود کرونا و شیوع ویروس آن هستند خوب است که مسئولان مترو، سیستم تهویه این وسیله پراستفاده را مجهز به مخازن مواد ضد‌عفونی کنند تا برای جلوگیری از بروز اپیدمی فضای واگن‌ها ضد‌عفونی شود.
سلیمان بلغار از تهران 

فرهنگ رانندگی در اصفهان نیازمند اصلاحات است
ترافیک شهر زیبای اصفهان با این همه بزرگراه و جاده بیشتر به‌علت رانندگی برخی رانندگان و رعایت نکردن قوانین است. در این شهر نه به تابلوی سرعت توجه می‌شود و نه تابلوی توقف ممنوع را کسی جدی می‌گیرد و بسیاری موارد دیگر شبیه این.
الله‌وردی از اصفهان

بیمه‌ها حتی داروهای روتین را پوشش نمی‌دهند
این درست است که با پرداخت ماهی 200 هزار تومان پول بیمه، حتی یک آمپول با دفترچه ندهند؟ یک درمانگاه  درشهر قدس حتی آمپول روتین برای کاهش علائم سرماخوردگی شدید و مشابه آن را ندارد که در اختیار بیمار قرار دهد. پس برای چه وقتی پول بیمه می‌پردازیم.
منانی از شهر قدس

حیوانات وحشی جرأت ندارند سر بجنبانند
در منطقه سردشت دزفول که مناطقی نظیر چلو، المون و روستای کلنج در آن واقع شده، هر از چند گاهی می‌توان انبوه لاشه‌های کبک را دید و سنگرهایی که شکارچیان برای شکار انواع جانوران حیات وحش دایر کرده‌اند. 5سال به‌عنوان یک آموزگار عشایری ساعت‌ها برای رسیدن به محل کارم پیاده می‌روم و هیچ‌چیز به اندازه دیدن این میزان آسیب به حیات وحش و طبیعت آزرده خاطرم نمی‌کند. اینجا از ترس شکارچیان، حیوانات وحشی جرأت ندارند سر بجنبانند.
آموزگار عشایری از دزفول

بوشهر نیازمند بهسازی معابر و زیباسازی شهری است
با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال، فصل سفر به استان بوشهر فرا می‌رسد و جا دارد که مسئولان سریع‌تر برای بازسازی، بهسازی معابر و زیباسازی شهرها برای استفاده مسافران نوروزی اقدام کنند. تا حالا که حرکت قابل توجهی در این راستا دیده نشده است.
عالی‌نژاد از بوشهر

رتبه‌بندی نیروهای خدماتی آموزش و پرورش چه شد
مسائل آموزش و پرورش آنقدر گسترده و بی‌سر و ته است که کسی به فکر نیروهای خدماتی مدارس و آموزش و پرورش نیست و فقط شعارهایی در حل مشکلات دانش‌آموزان و معلمان داده می‌شود درحالی‌که اگر نیروهای خدماتی نباشند سلامت و بهداشت مدارس به خطر می‌افتد. سال‌هاست قرار است طرح رتبه بندی نیروهای خدماتی اجرایی شود که تاکنون اتفاقی نیفتاده و صدای نیروی خدماتی آموزش‌وپرورش به مسئولان نمی‌رسد.
علی شاهی از تهران

گزارشگران بازی‌های فوتبال را یکطرفه گزارش نکنند
گزارشگران ورزشی به‌خصوص در فوتبال باشگاه‌های لیگ برتر کشور، به جای گزارش بی‌طرفانه بازی، به‌صورت یکطرفه بازی را گزارش و نقد می‌کنند و حتی تصمیمات درست یا نادرست داور را نیز به نفع تیمی خاص بیان می‌کنند. این موضوع به‌خصوص در چند شهرستان به‌صورت کاملا علنی مشاهده می‌شود. بهتر است گزارشگر بی‌طرفانه فقط بازی را گزارش کند.
اعتمادی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید