• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 21 بهمن 1398
کد مطلب : 94798
+
-

جزئیات تازه از مرگ یک زندانی در رجایی‌شهر


چند روز پس از جان باختن یکی از زندانیان زندان رجایی شهر، تصاویر دوربین‌های مداربسته نشان می‌دهد که مرگ این زندانی بر اثر  حادثه بوده است.
به گزارش همشهری، این حادثه روز 12بهمن‌ماه امسال در یکی از بندهای زندان رجایی‌شهر اتفاق افتاد. این زندانی به جرم آدم‌ربایی، سرقت مقرون به آزار و عمل منافی عفت عمومی به 7سال حبس محکوم شده و از بهمن‌ماه سال93 زندانی شده بود. این مرد روز حادثه در زمان هواخوری قصد داشت به سوی فروشگاه زندان برود اما به‌دلیل شتاب زیاد تعادلش به‌ هم خورد و با شدت با زمین برخورد کرد. دقایقی بعد مأموران زندان این زندانی را که دچار جراحت شده بود به بیمارستان منتقل کردند و در جریان معاینه‌های اولیه مشخص شد‌ او در همان لحظات اولیه بر اثر شدت ضربه به سر، جان خود را از دست داده است.
به‌دنبال اعلام این خبر به بازپرس کشیک قتل، وی بلافاصله خود را به زندان رساند و ضمن بررسی صحنه حادثه، کنترل دقیق دوربین‌های مداربسته و تحقیق از زندانیان دیگر، دستور انتقال جسد را به پزشکی قانونی صادر کرد. براساس اعلام روابط عمومی زندان رجایی شهر با تأیید علت مرگ این زندانی توسط پزشکی قانونی، جسد وی به خانواده‌اش تحویل داده شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید