• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
دو شنبه 21 بهمن 1398
کد مطلب : 94795
+
-

بورس انگشتر و سنگ‌ قیمتی

  اگر علاقه‌مند به استفاده یا خرید و نگهداری انواع انگشتر ‌نقره و سنگ‌های قیمتی هستید یا قصد خرید و کادو دادن آن به دیگران را دارید و یا اینکه به‌دنبال انواع خاص و کمیاب اینگونه اقلام هستید باید شال و کلاه کنید و سری به یکی از بورس‌های فروش اینگونه اقلام واقع در بازار بزرگ تهران، راسته نوروزخان بزنید.
   می‌توانید اطمینان داشته باشید که در بازار نوروزخان، انگشتر دلخواه‌تان یا سنگ‌های خاص قیمتی یا نیمه‌قیمتی را پیدا می‌کنید.
  در راسته بازار انگشتر و سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی نوروزخان می‌توانید انواع سنگ‌های عقیق، یشم سبز، کهربا، زمرد، فیروزه یا هر سنگ قیمتی و نیمه‌قیمتی را که گفته می‌شود برخی از این اقلام خواص طبی و مغناطیسی نیز دارند، پیدا کنید.
   اگرصاحب‌نظر نبوده و برای شناسایی نوع و کیفیت یا قیمت انواع انگشتر نقره و سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، تبحر لازم و کافی ندارید، بهتر است قبل از مراجعه به این راسته بازار، با تحقیق و بررسی در این زمینه، اطلاعات کافی کسب کنید یا با دوستان و نزدیکانی که اطلاعات مناسبی دارند، نسبت به خرید اقدام کنید.
  همانند بسیاری از راسته‌بازارهای واقع شده در محدوده مرکزی پایتخت و به‌خصوص بازار تهران، برای تردد به بورس انگشتر و سنگ‌های قیمتی بازار نوروزخان با وسیله شخصی، به‌دلیل قرار گرفتن در محدوده اصلی طرح ترافیک و طرح آلودگی هوا  و کمبود جای پارک، با مشکل مواجه خواهید شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید