• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 14 بهمن 1398
کد مطلب : 94302
+
-

باقری: هدف استقلال چیزی جز قهرمانی نیست



محمد زارعی| فرشید باقری، هافبک استقلال بعد از مدت‌ها مقابل الریان و نفت مسجدسلیمان در ترکیب اصلی آبی‌پوشان قرار گرفت تا ثابت کند با رفع کامل مصدومیتش آماده حضور در ترکیب اصلی برای بازی‌های پیش رو است. او در گفت‌وگویی کوتاه به سؤالات خبرنگار همشهری پاسخ داده است.

 در لیگ قهرمانان خیلی خوب نتیجه گرفتید. از این بازی‌ها بگو.
خدا را شکر. با اینکه خیلی داستان‌ها برایمان درست کردند و میزبانی را از ما گرفتند ولی خدا کمک کرد و نتایج خوبی گرفتیم. من هم بعد از مدت‌ها 90دقیقه بازی کردم و توانستیم سربلند از زمین بیرون بیاییم.
 بعد از مصدومیتی که داشتی حالا انگار به شرایط مطلوب رسیدی که شاهد حضور 90دقیقه‌ای تو حتی در داربی این هفته باشیم؟
بله. ان‌شاءالله.
 این روزها اتحاد خوبی را بین بازیکنان استقلال با کادر فنی و مدیریت باشگاه شاهد هستیم. انسجامی که بعد از رفتن استراماچونی خیلی لازم بود.
انسجام که همیشه بود. فقط وقتی استراماچونی رفت یک مقدار تمرکزمان به هم ریخت که خدا را شکر با آمدن آقافرهاد به همان روال خوبمان برگشتیم.
 پنجشنبه باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرید. درباره این بازی چه صحبتی داری؟
قبل از داربی هدف اصلی ما بازی با نفت مسجدسلیمان بود که خوشبختانه نتیجه خوبی به‌دست آوردیم. داربی هم که حساسیت‌های خودش را دارد. ما به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم تا روند خوبمان را ادامه دهیم.
 به‌نظرت استقلال می‌تواند به قهرمانی لیگ برسد؟
صد درصد. یعنی هدف ما چیزی غیر از این نیست.
 نظرت در مورد کار کردن با فرهاد مجیدی چیست؟
قبلا هم با آقا فرهاد کار کرده بودیم و شناخت کافی نسبت به بازیکنان، تیم و شرایط حاکم داشت. متقابلا ما هم شناخت کافی را از خواسته‌های آقافرهاد داشتیم و خدا را شکر همه‌‌چیز دارد به خوبی پیش می‌رود. ان‌شاءالله این روند ادامه داشته باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید