• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
یکشنبه 6 بهمن 1398
کد مطلب : 93809
+
-

5مرگ عجیب در پایتخت


دختری 15ساله، زنی 72ساله و 3مرد در پایتخت به طرز عجیبی جانشان را از دست دادند. به‌گزارش همشهری، روز پنجشنبه سوم بهمن‌ماه امسال گزارش مرگ 5نفر به قاضی جنایی تهران اعلام شد.
 نخستین قربانی دختری 15ساله بود که بررسی‌ها نشان می‌داد با انگیزه‌ای عجیب به زندگی خود پایان داده است. در دست نوشته‌ به جا مانده از این دختر آمده است که پدرش مغازه سوپرمارکت دارد اما چند وقت قبل دزدان به آنجا دستبرد زدند. این سرقت ضرر شدید مالی به خانواده‌اش وارد کرده به‌حدی که پدرش به‌شدت دچار افسردگی شده و او به این دلیل که نمی‌توانسته پدرش را در این وضعیت ببیند تصمیم گرفته به زندگی خودش پایان دهد. به‌رغم به دست آمدن این دست‌نوشته تحقیقات در این خصوص ادامه دارد. دومین قربانی زنی 72ساله بود که برای انجام عمل جراحی دیسک کمر به بیمارستانی در تهران رفته اما هنگام عمل جراحی جانش را از دست داده بود. با شکایت خانواده این زن از تیم جراحی، پرونده برای رسیدگی بیشتر به دادسرای جرایم پزشکی فرستاده شد. سومین مرگ نیز ظاهرا به دلیل قصور پزشکی بود. مردی 47ساله هنگام انجام عمل جراحی روده حالش وخیم شده بود. پس از آن برای ادامه درمان به بیمارستانی در تهران انتقال یافت که با وجود اقدامات پزشکی، وی جانش را از دست داد. خانواده این مرد از تیم جراحی شکایت کرده‌اند که پرونده برای رسیدگی بیشتر به دادسرای جرایم پزشکی فرستاده شد.
اما آخرین گزارشی که در روز پنجشنبه به قاضی جنایی تهران اعلام شد مرگ عجیب و اسرارآمیز 2مرد معتاد در کمپ ترک اعتیاد بود. قربانیان 2مرد 48 و 50ساله بودند که برای ترک اعتیاد به کمپی حوالی رازی منتقل شده بودند. علت مرگ آنها مشخص نبود و قاضی دستور داد تا اجساد 2مرد معتاد به پزشکی قانونی منتقل شود. از سوی دیگر بررسی‌ها درخصوص اینکه این 2مرد معتاد از چه زمانی در کمپ بستری بوده‌اند ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید