• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
یکشنبه 6 بهمن 1398
کد مطلب : 93745
+
-

پیش‌بینی برترین‌های تجارت الکترونیک 2020

رقابت برای توسعه در میان استارتاپ‌ها، سال‌جاری میلادی نیز ادامه خواهد داشت

در روزهای پایانی نخستین‌ماه از سال2020 میلادی هستیم؛ سالی که پیداست بازهم عرصه رقابت استارتاپ‌های مختلف خواهد بود. در اینجا 4استارتاپ در حوزه تجارت الکترونیک را معرفی می‌کنیم که پیش‌بینی شده است در زمره موفق‌ترین‌ها و برترین استارتاپ‌های سال ‌جاری میلادی خواهند بود.

Snackpass
  سال تاسیس: 2017
  سرمایه: 1/23میلیون دلار
  دفتر مرکزی: سان‌فرانسیسکو

چرا باید انتظار بکشید، درحالی‌که می‌توانید به‌راحتی غذای خود را از طریق تلفن سفارش دهید و هنگام ورود به رستوران سفارش خود را تحویل بگیرید؟ این روش حتی از مدل تحویل غذا با خودرو هم بهتر است. پیش از این، رستوران‌داران نگران این بودند که مشتریان پس از سفارش غذا به‌ صورت تلفنی، قید آن را بزنند و به رستوران نروند! حالا با این اپلیکیشن که صورتحساب صادر و تسویه حساب می‌کند، دیگر چنین نگرانی‌ای وجود ندارد. این استارتاپ اکنون دفاتر بسیاری دارد و برخی بزرگان فناوری پشتیبان آن هستند.

Cazoo
  سال تاسیس: 2018
  سرمایه: 80میلیون پوند
  دفتر مرکزی: لندن

خرید آنلاین خودرو؟ کمی مشکوک و عجیب به‌نظر می‌رسد، اما خرید خودرو در برخی کشورها این روزها آن‌قدر ساده است که می‌توانید وسیله نقلیه‌تان را در پارکینگ منزل تحویل بگیرید! Cazoo کار خرید و فروش آن‌لاین خودروهای دست‌دوم را بسیار ساده کرده است. این استارتاپ یک چک‌لیست با بیش از 150عنوان دارد که هر خودرویی پیش از ورود باید آن را پشت سر بگذارد. پس از اینکه سفارش خود را تنظیم و ثبت کردید، خودرو طی 72ساعت آینده تحویل شما خواهد شد. اگر به هر دلیلی از خودرویی که خریدید خوش‌تان نیامد، می‌توانید آن را بدون پرداخت هزینه اضافه برگردانید.

Wheels
  سال تاسیس: 2019
  سرمایه: 87میلیون دلار
  دفتر مرکزی: لس‌آنجلس

این استارتاپ، مشارکت در استفاده از وسایل نقلیه برقی برای ارتقای پروژه شهر هوشمند در سراسر جهان است. با Wheels شما می‌توانید برای یک روز یا یک‌ماه و حتی یک سال، یک موتور، دوچرخه یا اسکوتر برقی اجاره کنید. استارتاپ، هزینه‌های نگهداری و تعمیرات را برعهده دارد و اگر وسیله نقلیه اجاره‌ای شما از آنها، خراب شود، بلافاصله آنها جایگزینی را برایتان ارسال خواهند کرد. شرکت، وسایل نقلیه الکتریکی و هیبریدی خود را با طراحی براق، قطعات قابل تعویض، باتری و بلندگوهای بلوتوثی توکار در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در سطح شهر نیز مکان‌هایی برای شارژ در اختیار شماست تا به سهولت رفت‌وآمد داشته باشید.

Verishop
  سال تاسیس: 2018
  سرمایه: 30میلیون دلار
  دفتر مرکزی: سانتامونیکا

این استارتاپ در حوزه سبک زندگی فعالیت می‌کند و می‌تواند نیازهای روزمره پوشاک مشتریانش را تامین کند. آنچه Verishop را از بقیه متمایز می‌کند، کیفیت کالاهایی است که ارائه می‌دهد. آنها تنها محصولات برتر از برندهای بزرگ را ارائه می‌دهند و می‌خواهند بهترین‌ها را به مشتریان خود عرضه کنند تا مقصدی برای کسانی باشند که به‌دنبال باکیفیت‌ترین‌ها هستند. آنها در 2سال گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته‌اند و به‌نظر می‌رسد کسب‌وکارشان در سال2020 هم حسابی سکه باشد.

خرید آنلاین خودروی دست‌دوم
خرید خودرو در برخی کشورها این روزها آن‌قدر ساده است که می‌توانید وسیله نقلیه‌تان را در پارکینگ منزل تحویل بگیرید! Cazoo کار خرید و فروش آنلاین خودروهای دست‌دوم را بسیار ساده کرده است

این خبر را به اشتراک بگذارید