• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 21 اسفند 1396
کد مطلب : 9370
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها

 

 خیابان‌های قم نیاز به سرعت‌گیر دارند
بلوار 15 خرداد، تقاطع عمار یاسر و بلوار محلاتی شهر قم نیاز به سرعت‌گیر دارد. خودروها با سرعت بسیار بالا در این محورها تردد می‌کنند و موجب بروز تصادف‌های زیادی می‌شوند. 
یک شهروند از قم

   تایید جانبازی 
حدود 8 سال پیش پرونده‌ای را برای تایید جانبازی در بنیاد شهید شهرستان کرج تشکیل دادم. مجلس اعلام کرده بود افرادی که در کمیسیون بدوی تایید جانبازی می‌شوند، بنیاد شهید آن‌ها را تایید کند. جانبازی من از سوی این کمیسیون تایید شد، اما بنیاد شهید این شهرستان می‌گوید درصد جانبازی شما به ما ابلاغ نشده است.
کرم ساعدی از البرز

   خودروهای معطل در گمرک خرمشهر 
مسئولان سری به پارکینگ خودروهای گمرک خرمشهر بزنند. خودروهای بسیاری در این گمرک منتظر تایید پلاک هستند، اما متاسفانه مدتی است پلاک جدید صادر نشده. چه کسی پاسخگوی خسارت مردم است؟ این معطلی به خودروها آسیب می‌زند.
مطلبی از اهواز

   نفوذ آب به خانه‌ها 
از مسجدسلیمان تماس می‌گیرم، محله شیخ‌مندنی. آب به زیر برخی از خانه‌های این منطقه نفوذ کرده است. دیوار برخی از خانه‌ها خراب شده و برخی دیگر از خانه‌ها هم در معرض تخریب هستند. با وجود پیگیری‌های فراوان هیچ‌کس پاسخگو نیست که این آب از کجا می‌آید و تکلیف ما چیست؟
یک شهروند از خوزستان 

   مشکلات شهرک ابریشم
شهرک ابریشم در شهر قدس تهران با حدود 7 هزار واحد مسکن مهر ساخته شده است. در حال حاضر حدود 5 هزار واحد این شهرک خالی است. افرادی که در این شهرک ساکن شده‌اند، با مشکلات بسیاری روبه‌رو هستند. دادستانی هم بارها آمده است و مشکلات را دیده است. فشار آب کم و مسیر ورودی نامناسب است. همچنین سگ‌های ولگرد و چاله چوله‌های خطرناک دردسرهای زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده است. لطفا مسئولان به این موضوع رسیدگی کنند. 
عباس توکلی شیخ‌میرزادی از شهر قدس

   آبونمان قبوض گاز 
شرکت ملی گاز حکم دیوان عدالت اداری برای دریافت آبونمان را نادیده گرفته است و پولی با عنوان خدمات مستمر بیشتر از آبونمان دریافت می‌کند. این اجحاف به مردم نیست؟
یک شهروند از مرکزی 

این خبر را به اشتراک بگذارید