• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 30 دی 1398
کد مطلب : 93281
+
-

اجرای طرح زوج و فرد در کرج

طرح زوج و فرد از ۵ تا ۲۹ اسفند در شهر کرج اجرا می‌شود

البرز
اجرای طرح زوج و فرد در کرج

 فتانه احدی-  کرج - خبرنگار

 هر سال با فرارسیدن ماه‌های پایانی، اجرای طرح زوج و فرد در کرج در دستور کار قرار می‌گیرد.
رئیس پلیس راهور کرج با بیان این‌که طرح زوج و فرد از ۵ تا ۲۹ اسفند در کرج اجرا می‌شود به همشهری می‌گوید: با تصمیم شورای ترافیک استان، از ۵ تا ۲۹ اسفند سال ‌جاری شاهد اجرای طرح زوج و فرد در کرج خواهیم بود.
حمدالله رحمتی‌پور با اشاره به این‌که این طرح مانند سال‌های قبل در هسته مرکزی شهر اجرا می‌شود، می‌افزاید: پلاک‌های غیرمجاز در رینگ طرح ترافیک حتما جریمه و اعمال قانون می‌شوند. دوربین‌های شهر فعالند و متخلفان بلافاصله پیامک جریمه را دریافت می‌کنند. وی با بیان این‌که خودروهای هلال احمر، امدادی، نظامی و انتظامی، حمل و نقل عمومی و سرویس مدارس شامل طرح ترافیکی نخواهند شد، اظهار می‌کند: در مدت اجرای طرح زوج و فرد مردم باید به شماره پلاک خودرو و روز هفته توجه داشته باشند. در ۲۴ روز اجرای این طرح در کرج، ۱۲روز خودروهای با پلاک زوج و ۱۲روز خودروهای با پلاک فرد امکان تردد در محدوده‌های اعلام‌شده را دارند.
رئیس پلیس راهور کرج با تشریح این‌که طرح یادشده از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در کرج اجرا می‌شود، ادامه می‌دهد: با اجرای این طرح شاهد روان‌سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا در آخرین ماه از سال خواهیم بود. ورودی‌های طرح دوربین دارد و قبل از اجرای طرح اطلاع‌رسانی می‌شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز محدوده اجرای این طرح را از سمت غرب کرج میدان سپاه تا تقاطع حضرت امام (ره) و از سمت شرق ورودی حضرت امام (ره) به سمت میدان سپاه، تقاطع حضرت امام (ره)، ورودی‌های خیابان دانشکده، میدان قدس، میدان توحید، بلوار هفت تیر، علامه جعفری، ورودی میدان سپاه، کنار گذر پل روحانی، ورودی مطهری بعد از پل روحانی تا میدان آزادگان، پل آزادگان، ورودی‌های ۴۵متری کاج و بلوار جانبازان از اولین دوربرگردان خیابان چالوس به سمت هسته مرکزی شهر اعلام می‌کند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید